חברת שיקום נזקי מים

רטיבות הנוצרת בעקבות חדירת מי גשם למבנה, הצפות, שיטפונות, סדקים או פיצוצים בצנרת, נוטה לגרום לנזקים בשווי מצטבר של מיליוני שקלים, במשקי בית ועסקים רבים בישראל מדי שנה. מדובר בנזקים שההתמודדות עמם אינה פשוטה בשום מובן ומצריכה ידע, מיומנות וכלים מיוחדים.

לכן אם נפגעתם מהצפה או רטיבות בבית או בעסק, הדבר הדחוף ביותר שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת שיקום נזקי מים המתמחה בטיפול במבנה ובתכולה שנפגעו מרטיבות. אושר לוי – המומחה לאיתור ותיקון נזילות, הוא הכתובת שלכם גם בנושא זה וידאג להשיב את התשתיות, המבנה והרכוש שניזוקו למצב תקין ביעילות ובמהירות המרבית.

 

מתי כדאי להזמין חברת שיקום נזקי מים?

אם אתם רואים שחשבונות המים בבית או בעסק מנופחים מתמיד ללא סיבה נראית לעין, כדאי להזמין חברת שיקום נזקי מים לביצוע בדיקה לאיתור נזילות במבנה. יכול מאוד להיות שהמקור לצריכת המים החריגה במבנה, הוא דליפת מים חמורה בצנרת הביוב או בתשתית הניקוז, שטרם התגלתה.

כמובן, גם אם אתם נתקלים בסממנים חיצוניים נראים לעין, של כתמי רטיבות ברצפה או על הקירות, טפטופים, רצפות או פנלים מתנדנדים, קילופים או שינויים בצבע הקיר או התקרה, עובש או ירוקת וכן ריח טחוב, עבש או ביובי בבית – סביר מאוד להניח שקיימת תקלת צנרת המחייבת טיפול מיידי ממומחה לשיקום נזקי מים כמו אושר לוי.

 

למה אסור להתמהמה עם איתור נזקי מים ושיקומם?

נזקי מים הם לא עניין שכדאי לקחת את הזמן איתו. ככל שממתינים זמן רב יותר לאיתור הבעיה ותיקונה, מורכבות הטיפול במפגע רק הולכת וגדלה. בהתאם לכך, הנזקים נוטים להחמיר בהדרגה עד שבסופו של דבר, גם התיקון מתייקר, גם שיקום הנזקים למבנה ולרכוש שבתוכו וגם בטווח הרחוק, ניתן לצפות לירידה בערכו של הנכס. כל זאת, בנוסף לפגיעה קשה באיכות החיים היומיומית של בני הבית או העובדים בבית העסק.

הסיבה שחשוב לטפל בבעיה בהקדם האפשרי היא שלנזקי מים שונים, יש נטייה לגרום להופעת נזקים נלווים למבנה ותכולתו ובכלל זה, להתנפחות, לקורוזיה, עובש, פטריות, התרופפות של חיבורים וריחות בכלל לא נעימים. ככל שתשכילו לפעול בשלב מוקדם יותר לטיפול בנזקי הרטיבות ובלימת התפשטותם – כך יגדלו הסיכויים לכך שיהיה לכם מה להציל, ושהתיקון יהיה יעיל ואפקטיבי לטווח הארוך.

 

אבל מה גורם לנזקי מים מלכתחילה?

הניסיון המקצועי של אושר לוי כמומחה לשיקום נזקי רטיבות, מלמד שישנם מספר גורמים עיקריים להופעתם של נזקי מים למתחמי מגורים או עסקים:

  • איתני הטבע – פגעי מזג אוויר הם בין הגורמים המשמעותיים ביותר להצפות במבנים. מדי שנה בשנה גשמים, סופות, שטפונות ואף ברד ושלגים יוצאים משליטה באופן שהופך להצפה של ממש בבתים ועסקים בישראל.
  • מערכות קירור וחימום – גם מערכות מיזוג מחייבות תחזוקה שוטפת, ובלעדיה הן עשויות לגרום להצפה במבנה.
  • סתימות בתשתיות הניקוז – הצטברות של לכלוך וחומרים שומניים, מובילה לא אחת לסתימה של צינורות הניקוז של המים האפורים בבית מה שמוביל להיווצרות הצפות בנקודות שונות בו.
  • צינורות פגומים של מכשירים מבוססי מים – צינורות פגומים של מקררים ישנים, מכונות כביסה תקולות, ברי מים, מדיחי כלים מקולקלים או כל מכשיר חשמלי שעובד על מים, יכולים בהחלט להוביל להופעת דליפות וטפטופים, עד כדי היווצרות שלוליות המזיקות לרצפות, לרהיטים ולאביזרים שונים במבנה.
  • תקלות בצנרת ביוב – זוהי כנראה הסיבה השכיחה ביותר להיווצרותם של נזקי מים. מטעמים תברואתיים, היא גם הסיבה החשובה ביותר לאיתור התקלה בשלביה המוקדמים. נזילה בצנרת ביוב יכולה להוביל להצטברות רטיבות ומי שופכין ברצפות, בקירות או בתקרה ומעבר לנזקים קוסמטיים למבנה שהם מאוד לא נעימים לעין – גם להזיק באופן חמור לבריאותם של האנשים שגרים או עובדים בו.

 

השלבים לשיקום נזקי רטיבות בבית או בעסק

חברת שיקום נזקי מים מטפלת באופן מקצועי ויעיל בתיקון נזקי מים, באמצעות ציוד ייעודי מתקדם ועל פי השלבים הבאים, שחלקם או כולם מיושמים על פי הצורך:

 

שאיבת המים וייבוש של המבנה

זהו השלב הראשוני וההכרחי לשיקום נזקי רטיבות בבית או בעסק. שאיבת המים נעשית בעזרת משאבת מים מיוחדת ולאחר מכן המבנה עובר ייבוש יסודי באמצעות מכשיר שנקרא "יבשן". במקרים רבים נדרש גם טיפול שנקרא "ייבוש תת-רצפתי" כדי למנוע מנזקי הרטיבות הסמויים להחמיר בהמשך.

 

שיקום ציוד חשמלי ומכשור אלקטרוני שניזוקו

ציוד חשמלי ואלקטרוני שבא במגע עם נוזלים נוטה לעבור קורוזיה מואצת ולהפוך בלתי שמישים ואף מסוכנים לשימוש במקרים מסוימים. מסיבות אלו, חשוב במיוחד לדאוג גם לייבוש יסודי של כל מכשירי החשמל והציוד האלקטרוני לאחר שניזוקו מרטיבות. ישנן חברות לשיקום נזקי מים שמספקות גם את השירותים הללו ללקוחותיהן.

 

שיקום נזקי מים במכשור מכני

שיקום מקצועי של נזקי מים נחוץ ביותר בסביבות עבודה מפעליות ויצרניות, שניזוקו בעקבות שטפונות והצפות. במקומות מסוג זה, מוחזק בדרך כלל ציוד מכני או רובוטי שהוא יקר ומורכב מאוד, שלא פשוט לתקן, להזיז ולהחליף אותו. לכן במקרה בו מכונות שונות נרטבות, יש צורך אקוטי בביצוע בדיקות למצב הציוד והתאמת פתרונות רלוונטיים לשיקום נזקי המים באופן שיבלום את התפשטות הנזקים ויציאת המכשור המדובר משירות.

 

לסיכום: עדיין מחפשים חברת שיקום נזקי מים? אתם יכולים להפסיק לחפש!

מומחה האינסטלציה אושר לוי מתמחה באיתור נזילות ושיקום נזקי מים תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר הזמין כיום בתחום. אושר לוי מגיע עם ציוד אינסטלציה מתקדם שמאפשר לו לזהות את מקור בעיית הצנרת, מיקומה וחומרתה ביעילות שיא, ולהתאים לכל לקוח את הפתרונות המדויקים, העמידים והמשתלמים ביותר גם בחשיבה לטווח ארוך.

לקבלת ייעוץ ללא עלות והצעת מחיר משתלמת מאוד – מלאו את פרטיכם להלן.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader