שירותי ביובית בצפון

✔️ זמינות מיידית

✔️ מחיר משתלם  

✔️ בעל רכב ביובית מקצועי

✔️ שימוש בטכנולוגיות מתקדמות

✔️ מעל 10 שנות ניסיון

התקשרו עכשיו

>>> 077-804-4839 <<<

 

מערכת הביוב היא אחת המערכות החשובות ביותר בבית, בעסק ובכל מבנה ציבורי. היא אחראית על פינוי שפכים ופסולת נוזלית באופן בטוח ויעיל. אמנם כאשר מערכת הביוב מתפקדת בצורה תקינה, אנו לא נותנים לה תשומת לב רבה. אך כאשר מתרחשת תקלה, כמו סתימה או הצפה, אנו זקוקים בדחיפות לשירותי ביובית בצפון.

 

לאיזה צורך מזמינים שירותי ביובית בצפון?

רכב ביובית משמש לפתרון מגוון בעיות הקשורות למערכת הביוב, כגון:

פתיחת סתימות

סתימות הן אחת הבעיות הנפוצות ביותר במערכת הביוב. הן יכולות להיגרם כתוצאה מהצטברות של לכלוך, שומן ופסולת אחרת. ביובית יכולה לפתוח סתימות ביעילות ובמהירות באמצעות לחץ מים גבוה או שאיבה.

שאיבת בורות ביוב

בורות ביוב צריכים להישאב באופן קבוע על מנת למנוע הצפות וסתימות. ביובית יכולה לשאוב בורות ביוב במהירות ובקלות.

שטיפת קווי ביוב

שטיפת קווי ביוב היא פעולה מונעת המסייעת למנוע סתימות והצפות נוספות. ביובית יכולה לשטוף קווי ביוב באמצעות מים בלחץ גבוה.

טיפול בהצפות

הצפות הן אירוע לא נעים ומסוכן. ביובית יכולה לשאוב מים שהצטברו כתוצאה מהצפה ולנקות את האזור.

שירותי ביובית בצפון מוזמנים לטיפול בכל עבודות הביוב הללו ובסוגי תיקונים ופעולות תחזוק

  1. שטיפת קווי ביוב:

ה נוספים הנדרשים מעת לעת במערכת הביוב.

 

תיקון סתימות בביוב - אושר לוי שירותי אינסטלציה

באילו סוגים של סתימות בקו ביוב ניתן לטפל באמצעות שירות ביובית בצפון?

שירותי ביובית בצפון מציעים פתרון יעיל למגוון רחב של סתימות בקו ביוב, ביניהם:

  1. סתימות שומן: שומן ופסולת אורגנית נוטים להצטבר בדפנות הצינורות לאורך זמן, מה שגורם להיצרות הדרגתית ולסתימה. ביובית תוכל לפתור סתימה זו באמצעות שטיפה בלחץ גבוה הממיס את השומן ומנקה את הצינור מבפנים.
  2. סתימות עקב חדירת שורשים: שורשי עצים עשויים לחדור לקווי ביוב דרך סדקים קטנים, לגדול בתוך הצינור ולגרום לסתימה משמעותית בו. ביובית תוכל לטפל בבעיה זו באמצעות כלי חיתוך מיוחדים (דיזות ריסוק), המסירים את השורשים מבלי לפגוע בצינור.
  3. סתימות עקב פסולת מוצקה: חפצים גדולים או פסולת מוצקה שהושלכו בטעות לביוב עלולים לגרום לסתימת הצנרת. ביובית תוכל לשאוב את הפסולת ולפתור את הסתימה במהירות.
  4. סתימות עקב מפגעים מבניים: במקרים מסוימים, סתימות נובעות מבעיות מבניות בצינור, כמו שקיעה או התעקמות שלו. ביובית תוכל לאבחן את הבעיה באמצעות מצלמה מיוחדת ולספק פתרון זמני או קבוע, בהתאם לחומרת הבעיה.
  5. סתימות מעצמים זרים: במקרים קיצוניים, סתימות מעצמים זרים כמו פסולת בניין או אדמה בצנרת, עלולות לגרום להצפות ולנזק משמעותי לרכוש. ביובית מצוידת במיכל גדול המאפשר שאיבה של כמויות גדולות של מים ושפכים, ובכך מסייעת במניעת נזק נוסף ומאפשרת ניקוי יסודי של האזור.

בכל המקרים הללו, שירותי ביובית בצפון מציעים פתרון יעיל, מהיר ובטוח לטיפול בסתימות בקו הביוב. למרבה המזל, אינסטלטור מקצועי ואמין בעל רכב ביובית המצויד בכלים מתקדמים, יוכל להגיע עד אליכם ויאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות וללא נזק משמעותי.

 

כך מתבצעת פתיחת סתימת ביוב ב- 3 שלבים בעזרת רכב ביובית בצפון

לצורך פתיחת סתימת הביוב, מפעיל ביובית מקצועי יגיע למקום התקלה וינקוט בצעדים הבאים:

  1. איתור מיקום הסתימה: מפעיל הביובית יאתר את מיקום הסתימה באמצעות ציוד מיוחד.
  2. פתיחת הסתימה: מפעיל הביובית יפתח את הסתימה באמצעות לחץ מים גבוה או שאיבה.
  3. ניקוי קו הביוב: לאחר פתיחת הסתימה, מפעיל הביובית ינקה את קו הביוב באמצעות דיזה ייעודית הקיימת ברכב, על מנת למנוע סתימות עתידיות.

בקיצור, פתיחת סתימות ביוב בעזרת שירות ביובית היא פתרון יעיל ומהיר המאפשר שמירה על סביבה נקייה ובטוחה. לכן, במקרה של סתימה ביוב, רצוי לפנות בהקדם לחברת ביובית מקצועית בצפון.

איך מוצאים שירותי ביובית בצפון ש"עושים את העבודה"?

בצפון פועלות מספר חברות המציעות שירותי ביובית. חשוב לבחור חברה אמינה ומקצועית בעלת ניסיון רב בתחום, שתספק לכם מענה מקצועי ויעיל גם במחשבה לטווח הארוך.

על מנת לבחור נכון, כדאי לשים לב לטיפים הבאים:

  • המלצות: התחילו בחיפוש המלצות מחברים, משפחה, שכנים או בעלי מקצוע אחרים. בקשו חוות דעת על איכות השירות, המקצועיות והזמינות של נותן השירות.
  • ניסיון: חפשו מומחה אינסטלציה המציע שירות ביובית בצפון, המתמחה בפתרון סוג הבעיה הספציפית שאתם חווים. ודאו שנותן השירות המוזמן אליכם בעל ניסיון רב בתחום טיפול בתקלות ביוב.
  • ציוד: ודאו שנותן השירות מחזיק ברכב ביובית מתקדם הכולל ציוד מתוחזק היטב שמתאים לטיפול בתקלות ביוב מהסוג הרלוונטי לכם. למשל, ציוד מתקדם כולל משאיות ביובית חזקות, מצלמות לזיהוי מיקום התקלה, כלים לפתיחת סתימות וציוד שאיבה עוצמתי.
  • זמינות: חשוב לוודא זמינות גבוהה מצד מפעיל הביובית, על מנת שתוכלו לקבל שירות מהיר גם במקרה חירום בשעות פחות שגרתיות.
  • מחירים: מחירי שירותי ביובית משתנים בהתאם לסוג השירות, היקף העבודה ומיקום התקלה. לכן כדאי שתקבלו הצעות מחיר מכמה חברות לפני קבלת החלטה. אולם כדאי שתשימו לב לא רק למחיר, אלא גם לשירותים הניתנים במסגרת ההצעה, כמו אחריות ועבודות תחזוקה.

לסיכום, שימוש בטיפים אלה יעזור לכם לבחור חברה אמינה ומקצועית שתספק לכם שירות איכותי, מהיר ויעיל ותפתור את תקלות הביוב שלכם בצורה הטובה ביותר.

מכשיר ביובית מקצועי

מחירון שירותי ביובית בצפון

להלן טווח מחירי שירות ביובית בצפון, על פי סוג השירות המבוקש:

שירות מחיר (₪) הערות
פתיחת סתימה בקו ביוב ושטיפת צנרת 800 – 1500 לא כולל מע"מ
שאיבת בורות ביוב 1000 – 2000 לא כולל מע"מ

הערות:

  • המחירים בטבלה הם משוערים וניתנים לשינוי בהתאם למספר גורמים, כגון מיקום התקלה, מורכבות התקלה, מועדי ושעות העבודה, דחיפות העבודה וכיוצא באלו.
  • ייתכנו שירותים נוספים שאינם מופיעים בטבלה.
  • מומלץ לקבל הצעת מחיר ספציפית לפני ביצוע העבודה.

 

לסיכום

תקלות ביוב הן בעיה נפוצה ומטרידה. סתימות, הצפות וחדירת שורשים עלולות לגרום לנזק רב ולפגוע באיכות החיים. משכך, בחירת שירותי ביובית מקצועיים היא קריטית לפתרון יעיל ומהיר של בעיות אלה.

זקוקים לשירותי ביובית בצפון? אל תהססו לפנות לאושר לוי – מאתר נזילות מוסמך מכון התקנים, המציע שירותי ביובית מקצועיים ואמינים בצפון והסביבה. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, התקשרו עכשיו 077-804-4839.

ביובית בחיפה

 

הגורמים לסתימות בצנרת הביוב בצפון מגוונים וכוללים הצטברות שומן ופסולת אורגנית, חדירת שורשים, פסולת מוצקה, מפגעים מבניים, השלכת עצמים זרים לאסלות ותשתיות ביוב ישנות.

מומלץ להזמין שירותי ביובית במקרים הבאים:

  • סתימה חמורה הגורמת להצפות, ריחות לא נעימים או חסימה מוחלטת של זרימת השפכים.
  • חסימה חלקית הגורמת לזרימה איטית או חלשה של השפכים.
  • תחזוקה שוטפת – שאיבת ביוב באופן קבוע אחת לכמה שנים.
  • חשד לחדירת שורשים לצינורות הביוב, הגורמת לסתימות חוזרות.
  • הצפות בבית או בעסק.
  • לפני עבודות תשתית בקרקע.

לפני הזמנת ביובית חשוב לדעת מה סוג הבעיה שאתם חווים (סתימה, הצפה, חדירת שורשים וכו'), מהו מיקום התקלה (בבית, ברחוב, וכו'), היקף וחומרת התקלה, ומה התקציב העומד לרשותכם לטיפול בבעיה.

פתיחת סתימות ביוב בעזרת שירות ביובית היא פתרון יעיל ומהיר שלרוב יפתור את הבעיה במהירות ובקלות, תוך שמירה על סביבה נקייה ובטוחה.

רוצה לחזור לחלק מסוים?

מידע נוסף בנושא שירותי ביובית בצפון

זה נראה שאנחנו לא מצליחים למצוא מה שחיפשת.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader