איתור נזילות מים באור עקיבא

אם אתם מתגוררים באור עקיבא וחושדים בקיומה של נזילת מים או ביוב בבית או בעסק שלכם, זה הזמן להזמין שירות איתור נזילות מים באור עקיבא. איתור הנזילה בשלב מוקדם על ידי בוחן נזקי מים מוסמך, יכול לחסוך לכם זמן וכסף רב בהמשך ולכן כדאי לטפל בנושא בהקדם האפשרי. במאמר זה נכיר את תהליכי איתור הנזילות, נסביר כיצד הם מתבצעים בידי מאתרי נזילות באור עקיבא, כמה הם עולים, ונפרט עוד מדוע כדאי לטפל בבעיות הללו כבר עם הופעתן.

✔️ 100% הצלחה

✔️ זמינות מיידית

✔️ מחיר משתלם  

✔️ מאתר נזילות מוסמך ומקצועי

✔️ ללא הרס

✔️ שימוש בטכנולוגיות מתקדמות

התקשרו עכשיו

>>> 077-804-4839 <<<

הסימנים שמצביעים על הצורך להזמין מומחה איתור נזילות מים באור עקיבא

רטיבות ועובש על הקירות או חשבון מים גבוה מהרגיל, הם כולם סימנים שעשויים לרמז על נזילה בבית או בעסק. הבשורה המעודדת היא שכיום מקובל להשתמש בכלים מתקדמים לגילוי נזילות כדי לאבחן בעיות שכאלה, ללא צורך בעבודות שיפוץ יקרות ומסובכות. פירוש הדבר הוא שמומחה לאיתור נזילות באור עקיבא יוכל לבדוק את הנושא למענכם ולזהות מהיכן הדליפה נובעת, באמצעות ציוד טכנולוגי ייעודי, כמו מצלמות תרמיות.

אולם חשוב שתדעו כי איתור נזילה ללא הרס מותנה בכך שהבדיקה תבוצע בהקדם האפשרי. כלומר, אם אתם חושדים שקיימת נזילה, חשוב לבדוק זאת בצורה יסודית ומהירה ככל האפשר כדי למנוע את החמרת המצב והצורך בעבודות תיקון מורכבות ונרחבות יותר. לא כדאי להתמהמה משום שהתמודדות עם בעיות צנרת שלא טופלו במועד, לרוב מחייבת שבירת רצפות או קירות, חפירות ונזק כבד יותר למבנה והתשתיות.

 

מדוע לא כדאי לדחות את הבדיקה לאיתור נזילות באור עקיבא?

לעיתים נזילות נגרמות מחלחול מי גשמים דרך הגג, מצינור תקול או מבעיה בחיבורים בין צינורות. כך או כך, יש לתקן את הבעיה במהירות האפשרית על מנת למנוע נזק מצטבר. כשם שערנות לסימני מחלה יכולה להציל חיים, כך גם ערנות לסימני רטיבות יכולה למנוע נזקים חמורים למבנה ולרכוש. לכן, חשוב לשים לב לאינדיקציות הבאות: צריכת מים מוגברת ללא סיבה ברורה, כתמי מים על הקירות או התקרה, וריח טחבי, ביובי או עבש המעיד על חדירת מים ורטיבות. זיהוי מוקדם של נזילה בעזרת אינדיקציות אלה, חיוני כדי למנוע הידרדרות ונזקים משמעותיים יותר בבית או בעסק שלכם.

אושר לוי - מומחה לאיתור נזילות

 

מה קורה אם לא מטפלים בנזילה בזמן?

ישנן תקלות שאפשר לדחות את תיקונן, אך איתור מוקדם של נזילת מים או ביוב הוא חיוני ביותר. בתחילה, הנזילה עשויה להיות קלה וכמעט בלתי נראית, אך ההשלכות עלולות להחמיר עם הזמן. המים ממשיכים לחלחל ולהרטיב אזורים שצריכים להישאר יבשים. כתוצאה מכך, עובש ובקטריות מתפתחים.

כמו כן, אי טיפול בנזילה בזמן עלול להיות יקר מאוד. ראשית, המים ממשיכים לנזול ללא הפסקה, מה שגורם לניפוח משמעותי בהוצאות המים. שנית, מים החודרים לאזורים יבשים גורמים לנזק ממשי – הם מחלחלים לשכבות עמוקות יותר בקירות, יוצרים עובש וריחות לא נעימים, ועלולים אף לחייב שיפוץ יסודי ויקר של המבנה כולו.

כלומר, דחיית הטיפול בנזילה מביאה בסופו של דבר לתיקון יקר ומורכב הרבה יותר, ולכן חשוב לטפל בה מוקדם ככל האפשר.

מכאן, שאיתור מוקדם, יסודי ומקצועי, של הנזילה הוא הכרחי על מנת למנוע נזקים משמעותיים שעלולים להיגרם עם הזמן.

איתור נזילות מים בחצר - אושר לוי

מה מיוחד בשירותי איתור נזילות באור עקיבא?

נזילות יכולות להתרחש בכל מקום ובכל עת. עם זאת, לכל אזור יש מאפיינים ייחודיים שהכרתם יכולה לסייע באיתור יעיל יותר של הנזילה. הכרת התשתיות, סוגי הבנייה, תנאי מזג האוויר ועוד – כל אלה יכולים לסייע באיתור מדויק ומהיר יותר של מקור הנזילה באזור האור עקיבא.

ככלל, תהליך איתור נזילות באור עקיבא כרוך בהתייחסות למספר מאפיינים מקומיים:

  1. האקלים באור עקיבא חם יחסית עם לחות משתנה, מה שעלול ליצור קורוזיה בצנרת הישנה.
  2. המיקום בקרבת החוף או מקורות מים,  חושף את היישובים הצפוניים ללחות וטחב מוגברים, הפוגעים אף הם במערכות הצנרת.
  3. באור עקיבא ישנם הן מבנים ישנים והן חדשים, כך שיש מגוון רחב של גילאי צנרת, כאשר ככל שהיא ישנה יותר כך גדל הסיכוי לנזילה.

התייחסות לגורמים אלה בתהליך האיתור מגדילה את הסיכוי לאבחון מדויק ויעיל של הנזילה.

 

איך איתור נזילות מים באור עקיבא מתבצע בפועל?

בדומה לתהליכי איתור נזילות במקומות אחרים בארץ, גם באור עקיבא התהליך מורכב משלושה שלבים עיקריים: איסוף מידע על הנזילה, איתור המיקום המדויק שלה, ותיקון הנזילה. שלבים אלו מבוצעים בסדר דומה במרבית המקרים, אך אופן הביצוע משתנה בהתאם למאפיינים הייחודיים של כל נזילה ונזילה. ההבדל נובע מגורמים שונים כגון סוג הצנרת, מיקום הנזילה, גיל המבנה וכדומה. מומחה איתור נזילות באור עקיבא שצבר ניסיון בבדיקות ותיקוני צנרת רבים באזור, יידע להתאים את אופן הטיפול האידיאלי לכל מקרה ספציפי.

 

אושר לוי - מאתר נזילות מוסמך

 

מחירון שירותי איתור נזילות מים באור עקיבא

סוג השירות מחיר
איתור נזילה פנים דירתי 1,800 ₪
איתור נזילה בדופלקס / פנטהאוז 2,200 ₪
איתור נזילה בחצר בגז או במכשור אקוסטי 2,500 ₪
מיפוי תוואי צנרת בלבד 2,500 ₪
מיפוי תוואי צנרת כנדרש בתוספת לאיתור מורכב 1,000 ₪
צילום פנים צנרת דירתי בסיב אופטי בקו ביוב או צינור מי גשמים 1,500 ₪
צילום פנים צנרת בבניין עם קולטן ביוב משותף או צינור מי גשמים משותף 1,800 ₪
בדיקת עשן לביוב לאיתור בריכות נסתרות ותשתיות ביוב 1,800 ₪
איתור נזילה בבניין (עד 5 דירות) 4,500 ₪
איתור נזילה במבנה תעשייתי מסחרי 7,000 ₪
איתור נזילה בבריכת שחייה ביתית פרטית 5,000 ₪
איתור נזילה מבריכת שחייה ציבורית 10,000 – 15,000 ₪

הערות:

 

  • יש להוסיף למחירים המצוינים במחירון מע"מ כחוק.
  • כל הבדיקות כוללות הנפקת דו"ח חוות דעת של מאתר נזקי מים מוסמך, הכולל תמונות אותנטיות מהשטח, צילום וידאו במידת הצורך, התייחסות למקור הכשל, אופן התיקון לכשל ולפי הצורך גם הצעת מחיר לתיקון (אופציונלי).
  • במידה ומאתר הנזילות מצא חלק ממוקדי הנזילה לשמם הוזמן לבדיקה, ישלם הלקוח למאתר את האחוז היחסי ממחיר הבדיקה. לדוגמא, במידה ובבית היו ארבעה מוקדי נזילות והמאתר מצא אחד מתוכם בלבד, מזמין הבדיקה ישלם 25% מעלות הבדיקה הכוללת.


לסיכום

אם אתם מתגוררים או עובדים באור עקיבא וחושדים שיש לכם נזילה, זה הזמן לקרוא למומחה לאיתור נזילות מים באור עקיבא, לבדיקה. הדבר הכרחי על מנת למנוע הידרדרות במצב וצורך בתיקונים יקרים יותר בהמשך.

אושר לוי, מומחה לאיתור נזילות באור עקיבא, יגיע עד אליכם עם ציוד טכנולוגי מתקדם וניסיון רב באיתור ותיקון תקלות קו מים וביוב באזורכם. פנו כעת לקבלת שירות מקצועי, אמין ואיכותי, במחיר תחרותי.

איתור נזילות בשרון

 

 

שאלות נפוצות בנוגע לאיתור נזילות מים באור עקיבא

חשבונות מים שגדלים פתאום ללא הסבר, כתמי רטיבות או עובש על הקירות והתקרה וכן ריח מוזר וטחבי הם שלושת הסימנים המובהקים ביותר לנזילת מים. יש לבדוק את הנושא לעומק במהירות האפשרית במקרים כאלה.

הזנחת הטיפול בנזילת מים, תאפשר לה להמשיך ולהחמיר עם הזמן, כשהמים חודרים לשכבות עמוקות יותר בקירות ויוצרים נזק מבני, עובש, ריחות ועוד. התיקון יהפוך למורכב ויקר הרבה יותר מאשר טיפול מיידי בשלב מוקדם.

איתור נזילות באור עקיבא ובכל מקום אחר מבוצע על ידי שרברב מקצועי עם הסמכת "מאתר נזילות". זהו איש מקצוע מוסמך ומיומן באיתור נזילות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וללא הרס.

השימוש בטכנולוגיות מתקדמות מצד מאתרי הנזילות מאפשר איתור יעיל ומהיר של הבעיה. לכן איתור נזילה באור עקיבא בדרך כלל נמשך שעות ספורות, ורק במקרים נדירים ומורכבים במיוחד עד יום עבודה אחד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

איתור נזילות באזורי שירות נוספים:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader