איתור נזילות מים במודיעין עילית

איתור נזילות מים במודיעין עילית ותיקונן הם אתגרים שכיחים עמם מתמודדים בעלי בתים, דירות ועסקים רבים במודיעין עילית. אף שלעיתים הנזילה נראית לעין, פעמים רבות מדובר על נזילה סמויה שקשה לאתר את מקורה המדויק. במאמר זה נסקור מגוון שיטות וטכנולוגיות מתקדמות המסייעות לאינסטלטורים מקצועיים לאתר נזילות מים ללא הרס או נזק למבנה.

✔️ 100% הצלחה

✔️ זמינות מיידית

✔️ מחיר משתלם  

✔️ מאתר נזילות מוסמך ומקצועי

✔️ ללא הרס

✔️ שימוש בטכנולוגיות מתקדמות

התקשרו עכשיו

>>> 077-804-4839 <<<

הרגע הזה שבו מתעורר הצורך בשירותי איתור נזילות מים במודיעין עילית

במודיעין עילית  תמיד היו קיימות בעיות של נזילות מים, איטום לקוי ורטיבות – בין אם כתוצאה מבלאי לאורך זמן, חדירת מי גשם, טעויות אנוש או בנייה לקויה.

אמנם ניתן למצוא במודיעין עילית מספר רב של אינסטלטורים, אולם לא כולם מומחים או בעלי הסמכה בתחום איתור נזילות מים או גילוי נזילות בצנרת ביוב ותיקוני אינסטלציה מורכבים.

לכן במקרה חירום הדורש ייעוץ מקצועי ומיידי, מומלץ מאוד להתקשר אל מומחה איתור הנזילות אושר לוי בטלפון 077-804-4839. אושר לוי יגיע עד אליכם עם ציוד איתור נזילות מתקדם, יאבחן את הבעיה בביתכם או בעסק שלכם במקצוענות, יעילות ואמינות ויעמוד לרשותכם בכל צורך.

תיקון סתימות בביוב - אושר לוי שירותי אינסטלציה

 

באילו כלים מתבצע איתור נזילות במודיעין עילית בבתים פרטיים?

איתור נזילות הוא אחד השירותים החיוניים ביותר בתחזוקה של בתים פרטיים במודיעין עילית. כל סוגי המבנים חשופים לנזילות כתוצאה מבעיות בצנרת, תשתיות, חדירת מים, בלאי ורטיבות, כאשר תוואי השטח ההררי והמשופע האופייני למודיעין עילית, הופך מבנים פגיעים לנזקי מים ורטיבות אף יותר מאשר מבנים באזורים אחרים בארץ.

למרבה המזל כיום קיימים שירותי איתור נזילות ללא הרס במודיעין עילית, המתבצעים באמצעות ציוד מתקדם הכולל מצלמה תרמית וסיב אופטי. במקרים מסוימים מומחים לאיתור נזילות במודיעין עילית נעזרים גם ברובוט זעיר לאיתור נזילות ללא הרס. בפרויקטים בבניינים ישנים בעיר משתמשים בגלאי נזילות אלקטרומגנטי, ציוד אקוסטי לאיתור נזילות ורדאר חודר בטון וקרקע על מנת לאתר נזילות בצורה יעילה, מהירה ומקצועית, ללא חפירה.

על אף ההבדלים בין סוגי הציוד, לכולם מכנה משותף בולט – היכולת לאתר נזילות ללא גרימת נזק למבנה.

איתור נזילות מים - אושר לוי

מקומות נוספים שבהם נדרש שירות איתור נזילות מים במודיעין עילית

כפי שלבטח כבר הבנתם, שירותי איתור נזילות מקצועיים במודיעין עילית מאפשרים לאתר כיום את מקור הבעיה ללא צורך בהרמת ריצוף או שבירת קירות. זה חשוב במיוחד בבתים פרטיים, אך גם סביב בריכות שחייה, בחצרות, בגינות ובמקרים של הופעת כתמי רטיבות בסביבת מאגרי מים, מערכות השקיה ציבוריות וגגות של מבנים ציבוריים.

כך שבנוסף ללקוחות פרטיים, קהל היעד של שירותי איתור נזילות כולל גם עסקים, מוסדות ורשויות מקומיות במודיעין עילית.

רק לאחר איתור מקור הנזילה, בוחרים את הדרך המתאימה לטפל בבעיה ולהתמודד עם הבעיות הנלוות אליה.

 

זמינות גבוהה – שיקול קריטי בבחירת מאתר נזילות במודיעין עילית

למרבה הצער, אנשים רבים במודיעין עילית כבר גילו על בשרם כי נזילות לא נעלמות מעצמן. מה שמתחיל ככתמי רטיבות על הקירות או התקרה עלול במהרה להפוך לנזק בלתי הפיך למבנה ולרכוש שבתוכו.

לכן, חיוני כל כך לאתר ולטפל בנזילות באופן מיידי עם הופעת הסימנים הראשונים לדליפה. זכרו: ככל שחולף זמן רב יותר מרגע גילוי הנזילה ועד הטיפול בה, כך גדל הסיכוי לנזקים נלווים מיותרים, מורכבים ויקרים יותר לתיקון.

על כן, רצוי לבחור בשירות איתור נזילות זמין ומהיר שמסופק על ידי בעל מקצוע מומחה ומוסמך.

אושר לוי - מאתר נזילות מוסמך מכון התקנים הישראלי

 

כיצד מאתר נזילות מוסמך יכול לסייע כשמתעורר הצורך בשירותי איתור נזילות במודיעין עילית?

מאתרי נזילות מומחים במודיעין עילית עוברים הסמכה ייעודית המאפשרת להם לאתר נזילות מים ובעיות ללא צורך בהרס או חפירה, במרבית המקרים.

במסגרת ההסמכה הם לומדים להפעיל ציוד מתקדם לצילום הצנרת והביוב, לרבות מצלמה טרמית, סיב אופטי, ציוד אקוסטי לאיתור נזילות, איתור נזילות בגז וכיוצא באלו. רק מאתר נזילות מוסמך ידאג לספק ללקוחותיו דו"ח מקצועי הכולל אבחון בעיות, המלצות לטיפול ואף חוות דעת לבית משפט בעת הפעלת הביטוח.

דו"ח כזה חיוני הן לבעלי עסקים וללקוחות פרטיים, והן בתהליכי בדק בית לקראת רכישה, השכרה או השקעה בנכס. לא מומלץ לוותר על דוח הליקויים שכן הוא מספק תמונת מצב ברורה של מצב הנכס מבחינת נזילות וליקויים נוספים.

 

מחירון שירותי איתור נזילות מים במודיעין עילית

סוג השירות מחיר
איתור נזילה פנים דירתי 1,800 ₪
איתור נזילה בדופלקס / פנטהאוז 2,200 ₪
איתור נזילה בחצר בגז או במכשור אקוסטי 2,500 ₪
מיפוי תוואי צנרת בלבד 2,500 ₪
מיפוי תוואי צנרת כנדרש בתוספת לאיתור מורכב 1,000 ₪
צילום פנים צנרת דירתי בסיב אופטי בקו ביוב או צינור מי גשמים 1,500 ₪
צילום פנים צנרת בבניין עם קולטן ביוב משותף או צינור מי גשמים משותף 1,800 ₪
בדיקת עשן לביוב לאיתור בריכות נסתרות ותשתיות ביוב 1,800 ₪
איתור נזילה בבניין (עד 5 דירות) 4,500 ₪
איתור נזילה במבנה תעשייתי מסחרי 7,000 ₪
איתור נזילה בבריכת שחייה ביתית פרטית 5,000 ₪
איתור נזילה מבריכת שחייה ציבורית 10,000 – 15,000 ₪

הערות:

  • יש להוסיף למחירים המצוינים במחירון מע"מ כחוק.
  • כל הבדיקות כוללות הנפקת דו"ח חוות דעת של מאתר נזקי מים מוסמך, הכולל תמונות אותנטיות מהשטח, צילום וידאו במידת הצורך, התייחסות למקור הכשל, אופן התיקון לכשל ולפי הצורך גם הצעת מחיר לתיקון (אופציונלי).
  • במידה ומאתר הנזילות מצא חלק ממוקדי הנזילה לשמם הוזמן לבדיקה, ישלם הלקוח למאתר את האחוז היחסי ממחיר הבדיקה. לדוגמא, במידה ובבית היו ארבעה מוקדי נזילות והמאתר מצא אחד מתוכם בלבד, מזמין הבדיקה ישלם 25% מעלות הבדיקה הכוללת.


לסיכום

איתור ותיקון נזילות מים במודיעין עילית, הוא אתגר מורכב הדורש מומחיות וניסיון רב. כפי שראיתם בשורות הקודמות של מאמר זה, קיימות שיטות רבות ומגוונות לאיתור הנזילה לפני ביצוע עבודות תיקון יקרות ומסובכות.

יחד עם זאת, רק אינסטלטור מקצועי ומוסמך כדוגמת אושר לוי – מומחה איתור נזילות בעל ניסיון רב שנים במודיעין עילית, מסוגל לאבחן במדויק את מקור הנזילה ולהציע פתרון יעיל וחסכוני לטווח ארוך.

אם אתם מתמודדים עם בעיות של נזילת מים או רטיבות בביתכם, בדירתכם או בבית העסק שלכם – אל תהססו לפנות לייעוץ מקצועי מאושר לוי בטלפון 077-804-4839.

איתור נזילות בירושלים

 

 

שאלות נפוצות בנוגע לאיתור נזילות מים במודיעין עילית

הסיבות העיקריות לנזילות מים במודיעין עילית ובכלל הן סדקים או חורים בצנרת כתוצאה מבלאי, קורוזיה או נזק פיזי, חיבורים רופפים במחברים ותשתיות מים או ביוב, ברזים או שסתומים פגומים שאינם סגורים היטב, איטום לקוי סביב מתקני אינסטלציה, לחץ יתר בצנרת, התקנה לקויה שגורמת לעיוות הצינורות, וכן בלאי וקורוזיה הפוגעים בשלמות הצנרת עם הזמן.

המצלמה התרמית פועלת על בסיס טכנולוגיית אינפרא אדום ומזהה הבדלי טמפרטורות. היא מאפשרת לאינסטלטור לצלם את הקירות, הצנרת והרצפות ולקבל תמונה ויזואלית של פריסת חום וקור. מוקד קור גבוה מרמז על מקור נזילה אפשרי וחוסך צורך בעבודות הרס יקרות.

שיטה זו כרוכה בהחדרת בלון לצנרת, סגירת המים והצפת הצינור. דליפת המים מחוץ לבלון מצביעה היכן נמצאת נקודת הנזילה בצנרת. כך ניתן לטפל בנזילה באופן ממוקד ללא הרס נרחב.

נזילות מים עלולות להופיע במגוון רחב של מבנים במודיעין עילית – החל מבתים פרטיים, דירות מגורים, בנייני משרדים וכלה במוסדות ציבוריים, בתי חולים, בתי מלון, מוסדות חינוך, מפעלי תעשייה ועוד. הסיבות לנזילה זהות בכל המבנים – בעיות בצנרת, איטום לקוי, קורוזיה ועוד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

איתור נזילות באזורי שירות נוספים:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader