איתור נזילות מים בנתיבות

נזילות מים או ביוב במבנים בנתיבות יכולות לנבוע ממגוון סיבות – ליקויים בצנרת המים, בעיות איטום פנימיות או חיצוניות, או פגמים הקשורים לחיבורים בין חלקי הצנרת השונים. למרות שבתחילה הן עלולות להיראות כבעיה קלה יחסית, ללא טיפול הן עלולות להתפתח לאורך זמן ולגרום לנזקי רטיבות כבדים מאוד ואף לפגיעה במבנה. לכן, חשוב ביותר להזמין במידת הצורך שירותי איתור נזילות בנתיבות ולטפל בבעיה בשלבים המוקדמים שלה.

✔️ 100% הצלחה

✔️ זמינות מיידית

✔️ מחיר משתלם  

✔️ מאתר נזילות מוסמך ומקצועי

✔️ ללא הרס

✔️ שימוש בטכנולוגיות מתקדמות

התקשרו עכשיו

>>> 077-804-4839 <<<

איתור נזילות מים בנתיבות – שירות חיוני בשכונות הוותיקות ובשכונות החדשות כאחד

אזור הדרום ממשיך לגדול ולהתרחב משנה לשנה. לצד אזורים חדשים עם מבנים שנבנו לאחרונה ונמסרו לבעליהם על ידי קבלנים, קיימים עדיין יישובים בדרום שבהם יש אזורים ותיקים יותר עם מבנים הקיימים כבר למעלה מ- 30 שנה, שבהם התשתיות והצנרת אינן חדשות. באזורים הוותיקים יותר נפוצים יותר מקרים של פיצוצי צנרת. אולם נזילות קיימות מטבע הדברים גם במבנים חדשים שנבנו ממש לאחרונה. בכל המקרים הללו, הצורך לפנות לאינסטלטור מוסמך המספק שירותי איתור נזילות בנתיבות ללא הרס, הוא קריטי ודחוף.

אושר לוי הוא מומחה לאיתור נזילות מים בנתיבות. לאושר לוי תעודת הכשרה מטעם מכון התקנים הישראלי כבוחן מוסמך לנזקי מים במבנים. כמו כן, יש לו תעודת שרברב מוסמך ומעל לעשר שנות ניסיון כמאתר נזילות בנתיבות ומשקם נזקי מים וצנרת במגוון סדרי גודל ורמות מורכבות.

במידה ואתם מתגוררים או עובדים בנתיבות ומתמודדים עם נזילה בבית או בעסק – פנו כעת אל אושר לוי להתייעצות.

איתור נזילות מים - אושר לוי

איתור נזילות מים בתקופת החורף – רלוונטי במיוחד בנתיבות

בחודשי החורף, בעיה נפוצה בשכונות הוותיקות בנתיבות היא חדירת מי גשמים לתוך מבנים. החדירה יכולה להתרחש הן דרך הגג והן דרך מעטפת הבניין.

קיימים מספר גורמים עיקריים לבעיית חדירת מי הגשמים:

  • איטום לקוי של המבנה, כולל בחיבורים שבין החלונות לקירות.
  • בלאי טבעי עם הזמן של חומרי הגלם ממנו עשוי המבנה.
  • היווצרות סדקים במבנה, לעיתים כתוצאה מתזוזה של מבנים חדשים יחסית.
  • כשלים או סתימות במערכת המרזבים אשר גורמים להצפות.

איתור מוקדם של בעיות אלו וטיפול בהן חיוניים על מנת למנוע נזקי מים במבנים.

 

איתור נזילות מים בחצר - אושר לוי

למה קריטי להיות מודעים כאשר מזמינים מומחה לאיתור נזילות בנתיבות?

בעת איתור נזילת מים בבניין ותיק בנתיבות, יש להביא בחשבון את הבלאי הטבעי שעברו המבנה והצנרת עם השנים.

מטרת תהליך האיתור היא לאתר הן את מקור הנזילה העיקרי ומיקומו המדויק, והן דליפות קטנות יותר שכבר קיימות או עלולות להתפתח בעתיד לפיצוצים נוספים.

על ידי איתור מקיף של כלל מקורות הנזילה הקיימים והפוטנציאליים בבניין הוותיק, ניתן למנוע נזקים נרחבים יותר בהמשך.

אם אתם זקוקים לשירותי איתור וטיפול בנזילות מים בנתיבות, אושר לוי הוא המומחה אליו כדאי לפנות. צרו קשר כעת לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לביצוע הבדיקה.

 

מזמינים שירות איתור נזילות מים בנתיבות? ודאו שמספקים לכם דוח ליקויים בתום הבדיקה

כאשר מזמינים שירות איתור נזילות בנתיבות ובכלל, דו"ח ליקויים מפורט הכולל תיעוד מצולם, אמור להיות חלק בלתי נפרד מהשירות שתקבלו. הדו"ח כולל ממצאים מהשטח, חוות דעת כתובה של מאתר הנזילות המוסמך, הסבר על מקור הכשל, ותיאור הנזקים הקיימים והפוטנציאליים העתידיים, בהתאם למקרה. הדו"ח מפרט במדויק היכן נמצא הליקוי בתשתיות המים, הניקוז או הביוב וכן מספק פירוט מלא לגבי הנזילה. מטרת הדו"ח היא להיות תיעוד קביל מבחינה משפטית וביטוחית לצרכי כיסוי עלות התהליך לאיתור הנזילה, תיקונה ושיקום הנזקים שנגרמו בעקבותיה.

איתור נזילות מקצועי - אושר לוי

 

כמה עולה איתור נזילות בנתיבות?

על מנת לספק אומדן מחירים מדויק עבור שירותי איתור נזילות מים בנתיבות, יש צורך בקיום שיחה קצרה עם הלקוח המתעניין בשירות. השיחה נועדה לאסוף פרטים ספציפיים על המקרה, כך שניתן יהיה לספק הערכת עלות מדויקת ככל האפשר.

עם זאת, המחירון הבא המפרט את סוג השירות, עבור אילו סוגי מבנים הוא ניתן, וכן אומדן עלויות כללי והערות רלוונטיות לכל סוג שירות:

מחירון שירותי איתור נזילות מים בנתיבות

סוג השירות מחיר
איתור נזילה פנים דירתי 1,800 ₪
איתור נזילה בדופלקס / פנטהאוז 2,200 ₪
איתור נזילה בחצר בגז או במכשור אקוסטי 2,500 ₪
מיפוי תוואי צנרת בלבד 2,500 ₪
מיפוי תוואי צנרת כנדרש בתוספת לאיתור מורכב 1,000 ₪
צילום פנים צנרת דירתי בסיב אופטי בקו ביוב או צינור מי גשמים 1,500 ₪
צילום פנים צנרת בבניין עם קולטן ביוב משותף או צינור מי גשמים משותף 1,800 ₪
בדיקת עשן לביוב לאיתור בריכות נסתרות ותשתיות ביוב 1,800 ₪
איתור נזילה בבניין (עד 5 דירות) 4,500 ₪
איתור נזילה במבנה תעשייתי מסחרי 7,000 ₪
איתור נזילה בבריכת שחייה ביתית פרטית 5,000 ₪
איתור נזילה מבריכת שחייה ציבורית 10,000 – 15,000 ₪

 

לתשומת ליבכם:

  • יש להוסיף למחירים המצוינים במחירון מע"מ כחוק.
  • כל הבדיקות כוללות הנפקת דו"ח חוות דעת של מאתר נזקי מים מוסמך, הכולל תמונות אותנטיות מהשטח, צילום וידאו במידת הצורך, התייחסות למקור הכשל, אופן התיקון לכשל ולפי הצורך גם הצעת מחיר לתיקון (אופציונלי).
  • במידה ומאתר הנזילות מצא חלק ממוקדי הנזילה לשמם הוזמן לבדיקה, ישלם הלקוח למאתר את האחוז היחסי ממחיר הבדיקה. לדוגמא, במידה ובבית היו ארבעה מוקדי נזילות והמאתר מצא אחד מתוכם בלבד, מזמין הבדיקה ישלם 25% מעלות הבדיקה הכוללת.


על מה אסור להתפשר כשמחפשים מאתר נזילות מומלץ בנתיבות?

כשבוחרים שירותי איתור נזילות בנתיבות, חשוב לשים לב למספר דברים על מנת למצוא בעל מקצוע איכותי ומומלץ:

  • בררו מה ההכשרה המקצועית של בעל המקצוע – חיוני לבחור במאתר נזילות מוסמך בתחום ובשימוש בציוד איתור נזילות מקצועי ומתקדם.
  • בדקו איזה ניסיון יש לו – ככל שהניסיון באינסטלציה ואיתור נזילות רב יותר, כך עדיף.
  • קראו המלצות וביקורות – חפשו ברשת מה לקוחות קודמים אומרים על השירות שקיבלו.
  • השוו מחירים – השוואה תסייע לחסוך וגם לזהות אם הציעו לכם מחיר גבוה או נמוך מהמקובל.

לסיכום

איתור מוקדם של נזילות מים וביוב בנתיבות ובכלל, הוא הכרחי על מנת למנוע נזקים כבדים ועלויות תיקון גבוהות מאוד. אולם התהליך דורש מיומנות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות בידי בעל מקצוע מוסמך.

אם זיהיתם סימני נזילה בביתכם או בבית העסק שלכם, פנו בהקדם לאושר לוי, המומחה המוביל בנתיבות לאיתור וטיפול בנזילות. ללוי ניסיון רב שנים ומיומנות גבוהה בשימוש בציוד טכנולוגי מתקדם לאיתור מדויק של נזילות ללא הרס. צרו קשר עוד היום לייעוץ וטיפול מקצועי.

איתור נזילות בדרום

 

 

שאלות נפוצות בנוגע לאיתור נזילות מים בנתיבות

אם ישנם סימני אזהרה כגון עובש, כתמי רטיבות, שינויים בלחץ או בצריכת המים וכן הלאה – סביר להניח שאתם מתמודדים עם נזילה סמויה. במצב זה חיוני לקרוא למאתר נזילות מוסמך, אך כמובן – גם כשהסממנים לנזילה ברורים יותר, כמו במצב זה טפטופים, שלוליות וכן הלאה.

הסיבות העיקריות כוללות ליקויים בצנרת עצמה כמו סדקים או בלאי, בעיות איטום חיצוניות בין חלקי המבנה שמאפשרות חדירת מים, ובעיות איטום פנימי בין חללים שונים דרכם עוברים צינורות.

איתור מוקדם מאפשר לטפל בבעיה לפני שהיא מחמירה וגורמת נזק כבד יותר לרכוש, למבנה ולבריאות הדיירים או העובדים בו. כך ניתן גם לחסוך בעלויות גבוהות של תיקונים ושיפוצים.

אושר לוי הוא מומחה אינסטלציה, בעל ניסיון רב שנים באיתור נזילות בנתיבות באמצעים טכנולוגים מתקדמים. הוא מאתר נזילות בדיוק רב תוך שמירה מרבית על שלמות הנכס.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

איתור נזילות באזורי שירות נוספים:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader