איתור נזילות בהרצליה

הצורך בשירותי איתור נזילות בהרצליה עלול להתעורר במצבים שונים שבהם מתגלים סממנים המעידים על נזילות, רטיבויות או הצפות בבית, בדירה או בבית העסק. לא תמיד ניתן לזהות בקלות מהיכן נובעת הרטיבות ומה הגורמים לה. זהו בדיוק המקום בו נכנס לתמונה אושר לוי – מומחה לאיתור ותיקון נזילות, המצויד במכשור טכנולוגי מתקדם ובניסיון מקצועי ומיומנות אשר מסייעים לו לחשוף את מיקומן של תקלות הצנרת שהביאו להיווצרות המפגע ולתקנן ביעילות רבה.

 

הרגע שבו אתם מבינים שאתם זקוקים לאיתור נזילות בהרצליה

כשצנרת המים או צנרת הביוב בבית או במשרד יוצרת נזילה, חיוני לאתר את מיקומה ללא דיחוי. הדבר קריטי לתיקון התקלה בשלביה הראשוניים ומניעת הופעתם של נזקים נרחבים לצנרת, למבנה ולרכוש. הבחנתם בסימנים שעשויים להעיד על רטיבות שנובעת מצנרת ביתכם או דירתכם, כדאי מאוד להזמין מאתר נזילות מורשה לבדיקת הנושא וטיפול בו בהקדם האפשרי, ולפני שהמצב יצא משליטתכם. אושר לוי הינו מומחה איתור נזילות בהרצליה והסביבה ויגיע במהירות וללא דיחוי לאתר את מקור הבעיה.

 

אושר לוי מאתר נזילה בתקרה

 

סממנים שעשויים להעיד על תקלת צנרת המחייבת התערבות של בעל מקצוע

טפטופים ומים דולפים בבית או בעסק, הם הסימנים הראשונים שאמורים להדליק לכם "נורת אזהרה" בדבר האפשרות לבעיית צנרת ביוב או דליפה מצינורות המים.  בנוסף לסממנים הללו, חשוב לשים לב גם לסימנים הבאים:

  • עובש עלה תקרה
  • עובש בקירות
  • עובש בריצוף
  • רטיבות בתקרה
  • רטיבות בקירות
  • טפטופים בלתי רציפים מהתקרה
  • ריח לא נעים של מי שופכין
  • ריחות של עובש
  • הצפה בשטח הבית או העסק
  • התנפחות הקירות
  • קילופים של צבע הקירות
  • שינויי גוון בקירות
  • שינויים בצבע הרובה
  • שינוי בצבעם של הפנלים

 

בכל אחד מן המקרים האלו וכל סימן מחשיד אחר, מומלץ להתקשר בהקדם לאושר לוי – מומחה לאיתור נזילה בתקרה או בכל מקום אחר שיוכל לעזור לכם למקם את הבעיה ולתקן אותה לפני שתהפוך למפגע תברואתי בעייתי ומסוכן במיוחד.

 

סמממנים של תקלה בצנרת

 

למה להזמין מומחה לאיתור נזילות אם אפשר להתמודד עם הבעיה עצמאית?

מקרי נזילות רבים בדירות ובתים נגרמים עקב פיצוץ או היווצרות סדקים בצנרת של מערכת הדלוחין. הכוונה היא לצינורות שאמורים לנקז החוצה את מי השפכים מהאסלות בבית לצד המים האפורים – שיוצאים מהכיורים המדיח, האמבטיות והמזגן בבית. התמודדות עם תקלות בצנרת – ובפרט בצנרת הביוב, הם עניין מורכב ולא נעים כלל ועיקר, בהיבטים תברואתיים וסניטריים, כמו גם במישור הטכני.

הקושי הטכני בתחום איתור נזילות בהרצליה נובע מכך שהגורם הכי שכיח לדליפה מצינורות בביוב הוא בעיות באיטום של הצינורות אך לא בנקודות הקצה שלהם. לכן ברבים מהמקרים קשה במיוחד לאתר את מוקד הבעיה. לכך תורמת גם עובדת מיקומם של צינורות הביוב מאחורי קירות הבית או מתחת לריצוף.

אולם אל דאגה – כל הקשיים הללו פתירים לחלוטין כאשר פונים לאיש מקצוע המומחה בתחום איתור נזילות אשר באמתחתו הכלים הנדרשים לבדיקת נזילות מקצועית ללא צורך בחפירה מתחת לבלטות, פירוק מרצפות או הריסת קירות. בשורה התחתונה, כל מי שמעדיף לחסוך מעצמו את הבלאגן הכרוך באיתור נזילת מים באופן עצמאי, יעשה בתבונה אם יזמין מומחה לשירותי אינסטלציה המספק איתור נזילות בהרצליה ללא הרס.

זאת ועוד – מאחר וקו הביוב מחובר ללמערכת הביוב המשותפת בבניין, אשר ממנה מוזרמים המים האפורים ומי השפכים אל מערכת הביוב האזורית שיוצאת למערכת הביוב הארצית – בעיות שונות בצנרת יכולות להיווצר בחיבורים השונים בין המערכות.

לבעלי בתים ודירות אין דרך לגשת בנוחות אל התשתיות הציבוריות האלו וגם לא את הידע המקצועי הדרוש להתמודדות יעילה עם תקלת צנרת בסדרי גודל כאלו. לכן גם כאן – יש צורך מובהק בשירותיו של מומחה אינסטלציה ותקלות בקו ביוב עם ניסיון מקצועי מקיף וכלי עבודה מיוחדים שמאפשרים לבדוק את הצנרת מבפנים ולתקן כל ליקוי בה במהירות וביעילות רבה.

 

מומחה לאיתור נזילות

 

על חשיבות הניסיון המקצועי של מאתר הנזילות שלכם

אף שנושא הניסיון המקצועי הוא עניין אקוטי בבחירת כל איש מקצוע בכל תחום, כאשר מדובר  על איתור נזילות בהרצליה (ובכלל) – הוא הופך קריטי אף יותר. זאת מאחר ואיתור תקלות בצנרת הוא אתגר לא פשוט. משום שקיימים סוגי נזילות רבים, היכולת של איש המקצוע לאתר בדיוק את מקור הבעיה, תלויה מאוד ביקף הניסיון המקצועי שצבר כמאתר נזילות.

מסיבה זו, חשוב מאוד שתרגישו בנוח לברר עם האינסטלטור שאתם פונים אליו, כמה ניסיון יש לו באיתור נזילות בצנרת ביוב באופן ספציפי – בדגש על האזור בצנרת שמחייב תיקון. לצורך העניין, ייתכן כי מאתר נזילות מסוים יגיע אליכם עם ניסיון רב באיתור נזילות בצנרת הביתית אך בכל הנוגע לאיתור נזילה בחצר הבית, לא יהיה מיומן במיוחד.

 

אושר לוי מאתר נזילות בעל ניסיון

 

באילו כלי עבודה ניתן לצפות שמאתרי נזילות מקצועיים ישתמשו?

איתור נזילות מקצועי יתבצע כיום באמצעות מכשור ייעודי מתקדם, אשר מייתר את הצורך לפרק רצפות, לשבור קירות ולחפור בחצרות. מאתר נזילות אמין מהרצליה הוא כזה שיעשה שימוש בכלים מסוג זה כחלק מעבודתו, ובכלל זה איתור נזילות במצלמה טרמית, סיב אופטי, חיישן גז, מד לחץ, בלוני ניקוז והצפה, גלאי תוואי צנרת ותשתיות, גלאי שמע אקוסטי, וכן הלאה.

לא בכל המקרים יהיה צורך בכל האמצעים הללו. אולם כן חיוני שלפחות מצלמה תרמית, חיישן גז ומד לחץ יהיו זמינים לאיש המקצוע שמגיע אליכם לצורך איתור נזילות בהרצליה. מאחר ולא כל אינסטלטור הוסמך להשתמש בציוד זה יש לברר מראש מול בעלי המקצוע שאתם פונים אליהם עם אילו סוגי כלים הם עובדים.

 

מצלמה טרמית לאיתור נזילות

 

מה מומלץ לברר לפני שסוגרים עם מאתר נזילות מומלץ?

מרגע שבחרתם מומחה באיתור נזילות שאת שירותיו ברצונכם לשכור, בצעו עימו תיאום ציפיות ראשוני. ראשית, עליכם לברר מה מדיניות התשלום במקרה שבו איתור מקור הנזילה אינו מסתייע בידיו. שאלו מראש אם בתרחיש זה תדרשו לשלם תמורת העבודה סכום החורג מהתעריף שהגדיר כעלות ביקור בסיסית. הבחירה במאתר נזילות מנוסה ומוסמך מגדילה את הסיכויים להצלחה במציאת מקור הנזילה.

יתרה מכך, כדאי לסכם מבעוד מועד מהם האלמנטים המכוסים במסגרת מחיר בדיקת הנזילה. לדוגמא, חשוב לוודא שהצעת המחיר שניתנת לכם תכיל גם התייחסות ברורה לכך שהעלות הרשומה מכסה שימוש בכל סוגי המיכשור הדרוש לאיתור נזילות, לרבות את השימוש במצלמה תרמית.

זאת משום שלקוחות רבים מגלים לדאבונם שלמרות שהוצעה להם עלות מסוימת בגין העבודה, בפועל מאתר הנזילות גובה מהם בסוף התהליך סכום גבוה מכך, על בסיס הטענה שהעלות בהצעת המחיר לא התייחסה לצורך להשתמש במצלמה תרמית.

כמו כן, יש לברר אם מחיר הבדיקה מכסה גם הפקת דו"ח ליקויים שכולל פירוט מלא של כל הליקויים שננמצאו בצנרת בעקבות הבדיקה, המיקום בו אותרו, תמונות שנלקחו מפנים הצנרת באמצעות המצלמה התרמית, צילום של שטחי הרטיבות, וכן הצעות לאפשרויות לתיקון התקלה.

 

מה מחיר איתור נזילות?

מחיר איתור נזילות במרכז נע בממוצע בין 1200 ש"ח ועד 2000 ש"ח, בתוספת מע"מ. בתקלות ביוב בצנרת הארוכה מ- 10 מטר, או תקלות ניקוז שהגישה אליהן מורכבת במיוחד עשויה העלות אף להיות גבוהה יותר. לדוגמא, המחיר לאיתור נזילת קו ביוב בחצר בבית צמוד קרקע או גינתו של בניין משותף, עלול להאמיר גם ל- 2500 ש"ח ולמעלה מכך, כתלות באורכה של הצנרת.

העלות הזו נגזרת מהצורך לאתר את התקלה בעזרת מכשור ייעודי ומתקדם כמו מצלמות ביוב או באמצעים טכנולוגיים אחרים. בכל מקרה לא מדובר על מחיר שמכסה את מחיר התיקון עצמו, שמתומחר בנפרד ובהתאם לאופי הבעיה שזוהתה בבדיקה, היקפה ורמת מורכבות התיקון הנדרש.

תמחור הבדיקה לאיתור הנזילה גם לא מכסה את עבודת ההכנה שעשויה להידרש כחלק מההיערכות לביצוע התיקון. למשל, שאיבת הביוב או פתיחה של סתימות בצנרת הביוב. מחירון איתור נזילות המלא מחכה לכם אתר של אושר לוי ולהתרשם מן המחירים ההוגנים.

 

כך תבחרו איתור נזילות טוב בהרצליה והסביבה

נזילות הן בעיה מטרידה מאוד שפוגעת בשגרת החיים של בעלי דירות, בתים ועסקים רבים. כדי להשיב לעצמכם את השליטה על חייכם, חשוב מאוד לבחור בתבונה את המומחה לאיתור שיגיע אליכם. מלבד לביצוע סקר שוק מקיף בין כמה מומחים באיתור נזילות, חשוב גם לשים לב להמלצות של מאתרי הנזילות השונים בגוגל, בפייסבוק ובאתרים להשוואת אנשי מקצוע. כך תוכלו לאמוד את איכות השירות ורמת המקצוענות של כל מאתר נזילות.

עדיין מחפשים איש מקצוע לצורך איתור נזילות בהרצליה? אושר לוי – מומחה לאיתור ולתיקון נזילות ישמח לסייע לכם. לתיאום התייעצות וקבלת הצעת מחיר – לחצו כאן!

שאלות נפוצות בנוגע לאיתור נזילות בהרצליה

הסימנים לנזילה יכולים להיות ריחות רעים של מי שופכין, הופעת עובש או כתמים לחים בתקרה ובקירות. אם הופיע אחד מן הסימנים האלו רצוי להזמין איתור נזילות בהרצליה בדחיפות כדי למנוע את התפשטות המים בתשתיות הבניין.

מאתר נזילות מקצועי בהרצליה יכול להציג בפניכם תעודת הסמכה. חשוב שתבררו אם איש המקצוע שאתם מזמינים מיומן באיתור נזילות וצבר נסיון בתחום, מאחר וזיהוי מדוייק של מקום הנזילה הוא קריטי להמשך הטיפול בבעיה.

איתור נזילות בהרצליה צריך לעלות בממוצע בין 1200 ש"ח ל- 2000 ש"ח. במידה ואורך הצנרת עולה על 10 מטר או שהגישה קשה במיוחד, ייתכן והסכום יהיה גבוה יותר.

חשוב מאד לבדוק האם יש למאתר הנזילות את הנסיון וההכשרה המקצועית המתאימים ולסכם איתו מראש את מחיר האיתור ולקבוע באילו מכשירים ייעשה שימוש ובאיזו עלות.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

איתור נזילות באזורי שירות נוספים:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader