איתור נזילה באמצעות צילום פנים צנרת

איתור נזילה באמצעות צילום פנים צנרת מתבצע במקרים שבהם נראה שקיימת בעיה בקו הביוב ורוצים לאתר את מקורה ומיקומה המדויק. הבדיקה מתבצעת בעזרת סיב אופטי עם מצלמה בקצהו, שהפעלתם מחייבת ידע, מיומנות וניסיון מקצועי רב. במדריך הבא, אושר לוי – מאתר נזילות מוסמך, יפגיש אתכם עם מושגי המפתח שחשוב שתכירו אם אתם זקוקים לשירות כזה והאופן שבו התהליך לאיתור דליפה בצנרת מתבצע בידי המומחים לאיתור נזילות כיום.

 

מתי יש צורך באיתור נזילה באמצעות צילום פנים צנרת?

תקלות בצנרת ביוב מייצרות סיטואציות לא נעימות בכלל, לבעלי בתים, דירות ועסקים רבים במדינת ישראל. כאשר עסקינן בתקלה שמופיעה באופן חזרתי, יש צורך לבצע בדיקה יסודית ומעמיקה של מקור הבעיה על ידי צילום פנים צנרת הביוב בידי מאתר נזילות מוסמך.

 

מי מוסמך לבצע בדיקה לאיתור נזילות באמצעות צילום צנרת ביוב?

צילום פנים צנרת ביוב מבוצע בידי אינסטלטור שהוסמך לשימוש בציוד מיוחד לאיתור דליפות וליקויים בחלל הפנימי של הצנרת, לרבות נזילות סמויות. יש צורך בהכשרה ספציפית להפעלת סיב אופטי עם מצלמת ביוב או מצלמה תרמית, אם רוצים לבצע צילום יסודי ומדויק של פנים הצנרת ולאתר את הליקויים הספציפיים שהובילו להצפה או הדליפה מקו הביוב.

כמובן, מעבר להכשרה חשוב שבעל המקצוע שאליו אתם פונים, יהיה גם בעל ניסיון שטח בהפעלת הציוד הרלוונטי ורקורד של הרבה לקוחות מרוצים.


האופן בו תהליך איתור נזילה באמצעות צילום קו ביוב מתבצע

איתור נזילה באמצעות צילום פנים צנרת מבוצע על ידי החדרתו של סיב אופטי דק שבקצהו ממוקמת מצלמת ביוב, אל תוך השטח הפנימי של צינור הביוב. האופן בו תהליך איתור נזילה באמצעות צילום קו ביוב מתבצע, הוא בהתאם לשלבים הבאים:

 

הכנה מקדימה לצילום פנים הצנרת

יש צורך בפינוי כל אלמנט אשר חוסם את פנים צנרת הביוב לפני שמכניסים את הסיב האופטי או המצלמה לשם ביצוע הצילום בפועל. רק כאשר פנים הצינור יהיה נקי מחסימות אפשר יהיה לראות בבירור מה מצב הצנרת. לכן אם קו הביוב מוצף, יהיה צורך לשאוב את תכולתו טרום הכנסת המצלמה. לצורך כך עשוי להידרש שירות ביובית או שימוש ברובוט ביוב.

 

הכנסת הסיב האופטי לתוך צינור הביוב

מרגע שהחודר הסיב האופטי שבקצהו מצלמת ביוב לחלל הפנימי של צנרת הביוב, יוכל מאתר הנזילות לראות בשידור חי מה מצב צינור הביוב מבפנים והאם יש ליקויים בדפנותיו כדוגמת חלודה, קורוזיה, סדקים, שברים, פיצוצים וכן הלאה. גם חדירת שורשים לקו הביוב תתגלה באופן זה, אזורים שבהם הצנרת קרסה, גופים זרים כמו בטון בצנרת ביוב וכל ליקוי אחר שעשוי להסביר את התקלה.

 

הפקת דוח בדיקה

בסיום צילום קו הביוב, יפיק עבורכם מאתר הנזילות דוח בדיקה מסודר, ובו כלל הממצאים שאותרו בצילום הצנרת. מסמך זה יכלול פירוט של כל הליקויים שהתגלו בבדיקה, לצד המלצות מטעם המאתר לתיקון של אותן בעיות. דו"ח זה ימסר לכם כעבור מספר ימים מביצוע צילום פנים צנרת הביוב.

דוח בדיקה ממאתר נזילות מוסמך מכון התקנים כמו אושר לוי, יוכל לשמש אתכם בהגשת תביעת ביטוח באם ברשותכם קיימת פוליסת ביטוח לנזקי צנרת ומים. כדאי לבקש שמאתר הנזילות יספק לכם את הדו"ח גם כעותק פיזי וגם כקובץ דיגיטלי ליתר ביטחון.

האופן בו תהליך איתור נזילה באמצעות צילום קו ביוב מתבצע

 

מה מחיר איתור נזילה באמצעות צילום פנים צנרת ביוב?

בממוצע, המחיר לשירות איתור נזילה באמצעות צילום פנים צנרת, נע בין 1,200 עד ל- 2,500 ש"ח. המחיר משתנה בין צילום פנים צנרת ביוב בבתים פרטיים או דירות, לבין צילום פנים צנרת בחצרות או גינות.

 

איתור נזילה בצילום פנים צנרת בבית פרטי / דירה

המחיר לצילום פנים צנרת בבית פרטי הוא בטווח של 1200 עד 2000 שקלים בדרך כלל, בתוספת מע"מ. עם זאת, כאשר מדובר בצינור ביוב של יותר מעשרה מטרים אורך, או כשתוואי הצנרת הוא מורכב במיוחד, המחיר עשוי לחרוג מטווח זה.

 

איתור נזילה בצילום פנים צנרת בחצר בניין או בית הפרטי

המחיר לצילום פנים צנרת בחצר הבית או חצר הבניין הוא סביב 2500 שקלים ויותר בהתאם לאורך הצינור המצולם. בכל מקרה, המחיר לשירות לאיתור נזילות באמצעות צילום פנים צנרת ביוב, לא מכסה את עלות התיקונים כשלעצמם ואינו מכסה גם את עלות פעולות ההכנה אשר עשויות להידרש לפני הבדיקה עצמה (כמו שאיבת ביוב, שחרור חסימות בצנרת ועוד).

 

אבל למה איתור נזילה באמצעות צילום פנים צנרת עולה כל כך הרבה?

עלות השירות מגלמת את מחיר הציוד היקר והמורכבות הכרוכה בביצוע הבדיקה באופן יסודי ואמין, ועריכת דוח ממצאים יסודי שניתן יהיה להשתמש בו לצרכים ביטוחיים ו/או משפטיים. לכן, במידה ונתקלתם בבעל מקצוע שמציג את עצמו כמאתר נזילות מוסמך אך מציע שירות לאיתור נזילה בסיב אופטי או מצלמה תרמית במחיר נמוך בצורה יוצאת דופן, הניחו כי לא תקבלו תמורה ראויה לכספכם וגם לא תיקון עמיד וארוך טווח לתקלת הצנרת שלכם.

אבל למה איתור נזילה באמצעות צילום פנים צנרת עולה כל כך הרבה?

 

לסיכום: מהי הדרך הנכונה לאיתור נזילה באמצעות צילום פנים צנרת?

הדרך הנכונה לאיתור נזילה באמצעות צילום פנים צנרת, היא בפנייה לאינסטלטור המתמחה באיתור נזילות בקו ביוב ובתיקון תקלות צנרת ללא הרס. עם ותק של עשור בתחום פתרונות אינסטלציה מתקדמים, מומחה איתור הנזילות אושר לוי, מעמיד לרשות לקוחותיו מגוון רחב של אמצעים מתקדמים לתיקון יעיל, מהיר ויסודי של מרבית סוגי התקלות בצנרת.

לשירות גילוי נזילות באמצעות צילום פנים צנרת המבוצע בכלים מתקדמים ובאופן מקצועי ויעיל, צלצלו עכשיו לאושר לוי – מומחה לאיתור נזילות בציוד מוביל: 077-804-4839

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader