איתור נזילות בגן יבנה

רוצים לפתור פעם אחת ולתמיד את בעיות הנזילה? מאתר נזילות מוסמך בעל נסיון רב שנים יגיע במהירות ובמקצועיות עם ציוד מתקדם ויאתר ללא הרס את המיקום המדוייק והסיבה שבעטייה נגרמות נזילות בבניין על מנת שתוכלו לטפל בבעיה ביסודיות ולמנוע את הישנותה. לאחר תיקון הבעיה ניתן יהיה לשקם את הנזק באמצעים שונים ולהפיק דו"ח מקיף על נזקי המים שנגרמו לבניין. בפעם הבאה שאתם זקוקים לשירותי מאתר נזילות בגן יבנה, פנו לאושר לוי ותהנו משירות אדיב, מקצועי ומהימן. 

 

מאתר נזילות בגן יבנה במקצועיות ואמינות

קשה למצוא משהו מתסכל יותר מלקום בוקר אחד ולגלות שלוליות מים שנקווים על רצפת המקלחת או המטבח ולהבין ששוב היא חזרה, הנזילה. רק עצם המחשבה על גדוד אינסטלטורים שיגבו סכומי עתק, לא תמיד מוצדקים, כדי לפתור זמנית את הבעיה עד הפעם הבאה, יכולה להרתיח כל אדם. אם גם אתם סובלים מדי פעם מנביעות ולא של מי מעיין מהקירות, מהתקרה או מהרצפה, הגיע הזמן להעזר בשירותיו של איש מקצוע אמין שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד. אושר לוי הינו מאתר נזילות בגן יבנה, בעל הכשרה נרחבת בתחום והסמכה מטעם מכללת מלט"ש.

כמו כן, הינו בוחן נזקי מים מורשה של מכון התקנים וחבר באיגוד מאתרי הנזילות והתרמוגרפיה בישראל. המוניטין והנסיון הרב מדברים בשם עצמם וכך גם המקצועיות הרבה בטיפול בחדירת מי גשם, נזילות מים וביוב ולאחר איתור מקור הבעיה והטיפול בה יכול להעניק טיפול לשיקום נזקי המים וייבוש תת רצפתי לצורך החזרת החיים לתקינותם. כמו כן ניתן לקבל שירותי ביובית לשאיבת מים או מי שפכים שנקוו או פתיחת סתימות בביוב ביעילות וללא גרימת נזק לצנרת.

 

אושר לוי מאתר נזילה בתקרה

 

מהו איתור נזילות מקצועי ומי מוסמך לבצע אותו?

רבים בתחום מציגים את עצמם כמומחים גדולים לאינסטלציה עם דיפלומה של מאתר נזילות, אך לא כולם אכן עומדים בתנאים המתאימים ולמעשה עלולים לנצל את תמימותם של לקוחות הנמצאים במצב של מצוקה. שלוליות של מי ביוב, הצפה עקב חדירת מי גשמים ופיצוצים בצנרת דורשים טיפול מיידי ורבים מתפתים למחירים זולים אך מוותרים על בדיקת התעודות והנסיון שבעבודה הדורשת עדינות ומקצועיות רבה.

בכל מקרה שבו אתם נזקקים לשירותי מאתר נזילות בגן יבנה וודאו כי איש המקצוע אוחז בתעודות והסמכה המתאימות, מביא איתו ציוד טכנולוגי מתקדם כדי לצמצם ולמזער את הנזק למבנה ולזהות נכונה את מקור הבעיה, לדוגמא, איתור נזילות עם מצלמה טרמית או ציוד אקוסטי משוכלל.

איתור נזילות מקצועי במרכז לא צריך לעלות הרבה ובכל מקרה פותר את הבעיה אחת ולתמיד ללא גרימת נזק נוסף, כך שלמעשה אתם חוסכים כסף באמצעות הזמנת איש מקצוע מיומן ומהימן. את מחירי איתור נזילות מים תוכלו למצוא באתר הבית של אושר לוי, מאתר נזילות מוסמך, אשר יתאים את סוג המכשור והטיפול למצבכם תוך התחשבות מלאה בכל מקרה לגופו.

 

סמממנים של תקלה בצנרת

 

איך מתרחשת לפתע נזילה?

כתמים לחים המתפשטים על הקירות, הופעת עובש או שלוליות מים שנקוות על הרצפה, ריח צחנה כבד או קול פכפוך של מים, כל אלו הינם סימנים מובהקים לכך שיש לכם מים המחלחלים לתוך תשתיות המבנה. אך אלו המקרים שבהם ניתן להבחין ברטיבות, או להריח אותה, בלי כל קושי. במקרים מסויימים הנזילה הינה נסתרת ולוקח זמן רב לאתר אותה. בדרך כלל עולה החדש לנזילה נסתרת כאשר לחץ המים בבניין יורד במסתוריות או שריחות לא נעימים מתפשטים בחלל הבניין.

במקרה זה יהיה צורך בזיהוי המקור לנזילה, כאשר כמובן מומלץ לעשות זאת ללא גרימת כל נזק לקירות או לתשתיות הבניין. כיום, מאתר נזילות בגן יבנה נעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כגון מצלמה טרמית המאתרת 'כתמי חום' בתוך הקירות, או צילום פנים צנרתי אשר עשוי לזהות סדקים, קרעים ופיצוצים בצינור.

בנוסף, קיימים עזרים נוספים כגון שימוש בגז ידידותי ובלתי רעיל המוזרם לתוך הצינורות ומתריע על סתימה או פיצוץ בצינור או זיהוי מקור הנזילה על ידי האזנה באמצעים אקוסטיים לקליטת קולות הטפטוף. כל האמצעים הללו הינם בטיחותיים וידידותיים למבנה ולדיירים ומאפשרים לזהות ברמת דיוק גבוהה ולטפל נקודתית רק בה. לכל בעיה יש פתרון עם מאתר נזילות.

 

מומחה לאיתור נזילות

 

מהו למעשה איתור נזילות מקצועי?

כולנו זוכרים את המבט המודאג והפנים החיוורות של ההורים שלנו כשהם הבינו שפיצוץ בצינור הולך לשבש את חייהם לפחות למספר ימים שיכללו שבירת קירות, עקירת בלאטות וחיפויי קיר באמבטיה או במטבח רק כדי לגלות איזה צינור החליט לטפטף הפעם. כולם ידעו איך זה מתחיל, אבל אף אחד לא ידע איך זה נגמר, בדרך כלל עם הרבה עוגמת נפש ובית שכבר לא נראה חדש. כיום ניתן למנוע את הנזקים וההריסות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שיכולים לסייע לנו לצורך איתור נזילה מהתקרה, מן הקירות ומן הרצפה בקלות רבה ובדיוק מקסימלי.

באמצעות מאתר נזילות בגן יבנה מקצועי ואמין נוכל לצמצם את האיזור אותו נרצה לתקן ככל הניתן ולמזער את הנזק וגם את משך הטיפול. להלן המכשור המקצועי המתקדם המתאים לסוגים שונים ומיקומים שונים של נזילות מים, ביוב וחדירת מי גשמים ללא פגיעה בקירות המבנה:

  1. מצלמה טרמית – מצלמה טרמית מציגה בפנינו תמונה המנטרת את הטמפרטורה בתוך המבנה, כאשר נקודות חמות עשויות להצביע על לחות מוגברת, דהיינו, האיזור שממנו נובעת הנזילה.
  2. צילום פנים צנרתי – באמצעות סיב אופטי המוחדר לתוך הצינור, נוכל לראות את פנים הצינור ולזהות באמצעות התבוננות בכל הסדקים, החורים או הסתימות שקיימות בו. מתאים במיוחד לצינורות קטנים ומפותלים בעלי גישה לא נוחה.
  3. מכשור אקוסטי – המכשור האקוסטי מזהה באמצעות האזנה לצלילי פכפוך או טפטוף המים כדי לזהות את מקורם.
  4. גז ידידותי – באמצעות גז ידידותי ולא רעיל המוחדר לתוך הצינור ומכשיר המנטר אותו ניתן לזהות את כל אותם המקומות בצינור שנגרם להם נזק. מתאים במיוחד לאיזורים מאד קשים לגישה.
  5. איתור נזילות באמצעות מדידת לחץ מים – באמצעות בדיקת לחץ המים בקומות השונות ניתן לזהות היכן יש ירידה חשודה בלחץ המים, מה שמצביע על מיקום הנזילה בקומה מסויימת.
  6. מבחן הצפה – באמצעות החדרת בלון לתוך הצינור ובדיקת ציפתו על פני המים, ניתן לזהות את מיקום הנזילה. השיטה מתאימה לצינורות גדולים כגון צינורות ביוב.
  7. מיפוי תשתיות ותוואי צינורות – השירות מוענק גם כדי לפתור בעיית צנרת חוזרת ונישנית המורכבת ממערכת של פיצוצים ונזקים, או לצורכי אדריכלות טרם כניסה לשיפוץ מסיבי של הבנין והמנעות מקוי הצנרת ואספקת המים והביוב שעוברים בקירות ובגינת המבנה.

 

אושר לוי מאתר נזילות בעל ניסיון

 

שירותי ביובית

הביובית היא רכב הנושא על גבו משאבה עוצמתית ומיכל גדול מסוגלת לבצע שטיפות בסילון חזק לסילוק פסולת ושורשים מצינורות על מנת לפתוח סתימות קשות. הביובית משמשת גם לשאיבת מים וביוב שנקוו ונאגרו במרתפים, מחסנים או דירות במהירות ויעילות רבה כדי לסייע מהר ככל הניתן לכל מי שספג נזקי הצפה קשים ולהחזיר את המצב לאשורו.

בדרך כלל מזמינים ביובית לאחר מקרי הצפה, ריקון מאגרי מים ולפתיחת סתימות ביוב קשות באמצעות סילון מים עוצמתי המסלק את השומן שממצטבר על הדפנות ואת הפסולת והשורשים המפריעים לזרימת המים בקוי הביוב ביעילות רבה. רצוי לבצע גם שטיפה מונעת אחת לתקופה.

 

מצלמה טרמית לאיתור נזילות

 

איך מאתר נזילות מוסמך יכול לסייע?

תפקידו של מאתר נזילות הוא להגיע למקור הנזילה בצורה המדוייקת ביותר במהלך איתור מקור הנזילה כדי למזער את הנזק שייגרם לתשתיות עקב התיקון ולהפוך את המלאכה לקלה ובטוחה יותר. האמצעים המתקדמים מספקים עדות מוכחת לאיזור הנזילה ובכך תוכלו לקבל אישור קביל בבית המשפט ומול חברות הביטוח השונות.

לאחר סיום התיקון, בוחן נזקי מים מוסמך יוכל להגיש לכם דו"ח מפורט על היקף הנזק והמלצות שונות בעניין. לכן חשוב לבדוק שהמאתר שהזמנתם הינו בעל כל ההסמכות המתאימות להגשת דו"חות לכל מטרה עקב נזילה ונזקי מים בכל מקום בארץ ולכל מטרה.

 

מאתר נזילות בגן יבנה לפתרון הבעיה אחת ולתמיד

אושר לוי הינו מאתר נזילות בגן יבנה המתמחה באיתור מהיר ומקצועי של מקור הנזילה ולאחר מכן שיקום נזקי המים וייבוש תת רצפתי על מנת להחזיר את המצב לאשורו במהירות ובאמינות. לכל מקרה של איתור נזילות תוכלו להעזר בציוד המתקדם שחוסך הרבה מאד כאב ראש ועלויות מיותרות ומונע הריסה ופגיעה בתשתיות הבניין. המוניטין והנסיון הם אלו שעושים את ההבדל ויסייעו לכם לכל מקרה של נזילה, סתימה או פיצוץ בצינורות המים, הביוב או חדירת מי גשמים לתשתיות הבניין.

שאלות נפוצות בנוגע לאיתור נזילות בגן יבנה

הסימנים לנזילה יכולים להיות ריחות רעים של מי שופכין, הופעת עובש או כתמים לחים בתקרה ובקירות. אם הופיע אחד מן הסימנים האלו רצוי להזמין איתור נזילות בגן יבנה בדחיפות כדי למנוע את התפשטות המים בתשתיות הבניין.

מאתר נזילות מקצועי בגן יבנה יכול להציג בפניכם תעודת הסמכה. חשוב שתבררו אם איש המקצוע שאתם מזמינים מיומן באיתור נזילות וצבר נסיון בתחום, מאחר וזיהוי מדוייק של מקום הנזילה הוא קריטי להמשך הטיפול בבעיה.

איתור נזילות בגן יבנה צריך לעלות בממוצע בין 1200 ש"ח ל- 2000 ש"ח. במידה ואורך הצנרת עולה על 10 מטר או שהגישה קשה במיוחד, ייתכן והסכום יהיה גבוה יותר.

חשוב מאד לבדוק האם יש למאתר הנזילות את הנסיון וההכשרה המקצועית המתאימים ולסכם איתו מראש את מחיר האיתור ולקבוע באילו מכשירים ייעשה שימוש ובאיזו עלות.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
Picture of אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

איתור נזילות באזורי שירות נוספים:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader