איתור נזילות ברמלה

גיליתם כתם רטיבות? לחץ המים לפתע ירד בלי סיבה? יכול מאד שאתם סובלים מנזילה. נזילות יכולות להתרחש עקב חדירת מי גשמים לתוך המבנה דרך סדקים ובקיעים או להגרם כתוצאה מפיצוץ בצינור המים. לעיתים לוקח ימים ואף שבועות עד שהרטיבות מתחילה להיות גלויה לעין וגם כאשר היא מופיעה, קשה לדעת בוודאות מה מקורה. אושר לוי הינו מאתר נזילות מומלץ ברמלה ובאיזור המרכז ללא הרס באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כדי לאבחן במדוייק את מקור הנזילה ולטפל בה אחת ולתמיד.

 

מאתר נזילות מומלץ ברמלה במקצועיות ואמינות

אושר לוי הינו מאתר נזילות מומלץ ברמלה בעל הכשרה נרחבת בתחום והסמכה מטעם מכללת מלט"ש. כמו כן, הינו בוחן נזקי מים מורשה של מכון התקנים וחבר באיגוד מאתרי הנזילות והתרמוגרפיה בישראל. המוניטין והנסיון הרב מדברים בשם עצמם וכך גם המקצועיות הרבה והציוד טכנולוגי מתקדם המתאימים לסוגי מבנה שונים ולאופי הנזילה. איתור הנזילות כולל מקרים של חדירת מי גשם, נזילות מים וביוב ולאחר איתור מקור הבעיה והטיפול בה יכול להעניק טיפול לשיקום נזקי המים וייבוש תת רצפתי לצורך החזרת החיים לתקינותם.

כמו כן ניתן לקבל שירותי ביובית לשאיבת מים או מי שפכים שנקוו או פתיחת סתימות בביוב ביעילות וללא גרימת נזק לצנרת. לאחר תיקון מקור הנזילה ניתן יהיה לשקם את כל מה שנפגע, בין אם אלו מסמכים ותמונות, מוצרי אלקטרוניקה וחשמל שונים, רהיטים, שטיחים ווילונות. את כל אלו ניתן לנסות ולהציל כדי למנוע ממכם עוגמת נפש נוספת.

 

אושר לוי מאתר נזילה בתקרה

 

איך תדעו שיש לכם נזילה?

כתמים לחים המתפשטים על הקירות, הופעת עובש או שלוליות מים שנקוות על הרצפה, ריח צחנה כבד או קול פכפוך של מים, כל אלו הינם סימנים מובהקים לכך שיש לכם מים המחלחלים לתוך תשתיות המבנה. אך אלו המקרים שבהם ניתן להבחין ברטיבות, או להריח אותה, בלי כל קושי.

במקרים מסויימים הנזילה הינה נסתרת ולוקח זמן רב לאתר אותה. בדרך כלל עולה החשד לנזילה נסתרת כאשר לחץ המים בבניין יורד במסתוריות או שריחות לא נעימים מתפשטים בחלל הבניין. במקרה זה יהיה צורך בזיהוי המקור לנזילה, כאשר כמובן מומלץ לעשות זאת ללא גרימת כל נזק לקירות או לתשתיות הבניין. כיום ניתן להזמין מאתר נזילות במצלמה טרמית המאתרת 'כתמי חום' בתוך הקירות, או אמצעים טכנולוגיים מתקדמים אחרים כגון צילום פנים צנרתי אשר עשוי לזהות סדקים, קרעים ופיצוצים בצינור.

בנוסף, קיימים עזרים נוספים כמו שימוש בגז ידידותי ובלתי רעיל המוזרם לתוך הצינורות ומתריע על סתימה או פיצוץ בצינור או זיהוי מקור הנזילה על ידי האזנה באמצעים אקוסטיים לקליטת קולות הטפטוף. כל האמצעים הללו הינם בטיחותיים וידידותיים למבנה ולדיירים ומאפשרים לזהות ברמת דיוק גבוהה ולטפל נקודתית רק בה. לכל בעיה יש פתרון, כך שבפעם הבאה שאתם זקוקים לשירותי איתור ברצפה או בקירות, מאתר נזילות מומלץ ברמלה יגיע עם הציוד המתקדם לבצע עבורכם באמינות ומקצועיות רבה.

 

סמממנים של תקלה בצנרת

 

על חשיבות ההכשרה והמקצועיות של מאתר נזילות מוסמך

בלי לפגוע באף אחד, כולנו יודעים שבכל תחום מקצועי ישנם אלו שטרחו ולמדו והשתלמו ורכשו ציוד מתקדם ואלו שסומכים על תמימות הפונים שבדרך כלל נמצאים במצוקה גדולה עקב שלוליות מי ביוב שפורצים מן המקלחת או המטבח, ומנצלים את מצוקתם לעבודה לא יעילה ואף מזיקה.

אין ספק שכאשר הריחות והשלוליות הלחות הולכים ומתפשטים אצלכם בדירה אתם רוצים פיתרון מהיר ככל האפשר של איתור נזילות באיזור המרכז, אך חשוב מאד לבדוק את התעודות של איש המקצוע המגיע אליכם הביתה כדי להיות בטוחים שהצנרת שלכם מופקדת בידיים טובות. לא כל מי שמכריז על עצמו מאתר נזילות מומלץ ברמלה אכן מוסמך לכך. לאושר לוי יש הסמכה רחבה מהמכללות והמכונים המובילים בארץ, נסיון רב מאד בכל סוגי איתור הנזילות ותעודת בוחן נזקי מים מוסמך מטעם מכון התקנים.

כך כשאתם מזמינים מאתר נזילות מומלץ אתם יכולים להיות בטוחים שפניתם לאדם הנכון שיידע לנהל כל בעיה ולהתאים את האמצעים לפתרונה ללא נזק ותוך מענה מלא לכל הצרכים שלכם. בכל מקרה של איתור נזילות מומלץ לפנות למאתר מוסמך אשר עובד עם מכשור מתקדם כדי להגן על תשתיות המבנה ואשר מספק שירותי שיקום לאחר מציאת מקור הבעיה עד להחזרת המצב לאשורו.

 

מומחה לאיתור נזילות

 

מדוע חשוב מאד לטפל בנזילה ולא להזניח?

אם המחשבה הראשונה שעולה לכם לראש לאור הסימנים הראשונים של הנזילה כי עכשיו תצטרכו להוציא כסף רב על איתור נזילה וכי עדיף 'לסבול' את הבעיה מאשר לטפל בה, זכרו כי מים בקירות ובתשתיות הבניין ימשיכו לחדור ולהקוות עד לפגיעה בלתי הפיכה בו. קשה מאד לטפל ברטיבות שהשחיתה כל חלקה טובה במבנה ואף פגעה בתשתיות החשמל, והיא גם מסוכנת תברואתית. העובשים הפורחים בקירות עלולים לסכן את דרכי הנשימה, שלא לדבר על ביוב הנוזל ללא הפרעה ומהווה מפגע של ריחות עזים וסכנת החשפות לחיידקים.

לכן חשוב לבדוק את המחירון המפורט של איתור נזילות המופיע באתר של אושר לוי, מאתר נזילות מומלץ ברמלה, ולזכור שהשימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים חוסכים לכם את עלויות שבירת הקירות או האריחים ולאחר מכן בנייתם מחדש ועשויים לתת מענה אחת ולתמיד לבעיות הנזילה שיחסוך לכם כאב ראש והוצאות כספיות עתידיות רבות.

 

אושר לוי מאתר נזילות בעל ניסיון

 

כיצד יכול מאתר נזילות מוסמך לסייע לכם?

תפקידו של מאתר נזילות מוסמך הוא להגיע למקור הנזילה בצורה הממוקדת ביותר כדי למזער את הנזק שייגרם לתשתיות עקב התיקון ולהפוך את המלאכה לקלה ובטוחה יותר, כולל לאתר נזילה באופן מדויק מהתקרה. האמצעים המתקדמים מספקים עדות מוכחת לאיזור הנזילה ובכך תוכלו לקבל אישור קביל בבית המשפט ומול חברות הביטוח השונות. לאחר סיום התיקון, בוחן נזקי מים מוסמך יוכל להגיש לכם דו"ח מפורט על היקף הנזק והמלצות שונות בעניין. חשוב לפנות לאיש מקצוע בעל כל ההסמכות המתאימות להגשת דו"חות לכל מטרה עקב נזילה ונזקי מים בכל מקום בארץ.

 

מצלמה טרמית לאיתור נזילות

 

למה נגרמות נזילות בבניין?

נזילות יכולות להתרחש גם במבנים חדשים וגם במבנים וותיקים. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, ולכן מאתר נזילות מקצועי מחזיק בציוד מגוון המתאים לכל סוג של נזילה העלולה להתרחש בשכונות חדשות ווותיקות כאחד. להלן הגורמים הבולטים ביותר לנזילות, כאשר כמובן שתמיד יש מקרים יוצאים מן הכלל:

  1. שורשים חדרו לתוך צינורות הביוב וסתמו אותו – אחת הסיבות הנפוצות ביותר לנזילה היא המצאות שורשים בתוך צינורות הביוב. מי הקולחין מכילים חומרים מזינים רבים שהעצים והשיחים הגדלים מעל תשתיות הביוב חומדים לעצמם. השורשים עשויים לבקע ולחדור פנימה לתוך הצינור דרך סדקים קטנים או מרווחים דקים, הם משתרגים בתוך הצינור עד לחסימה. החסימה עלולה לגרום להקוות מי ביוב עד להתפוצצות הצינור. באמצעות ביובית או רובוט כרסום ניתן לסלקם ולתקן את הצינור מבפנים ללא גרימת נזק נוסף.
  2. חדירת מי גשמים – סדקים, בקיעים, חורים, כל אלו יכולים לגרום למי הגשם לחדור ישירות לתוך הקירות שלכם בין אם הבניין ותיק או הרגע נבנה. איטומים לא טובים בחלונות או בתריסים גם יכולים לגרום לחדירת המים. החלפת האיטומים וסגירת הסדקים תביא לפתרון מלא של הבעיה.
  3. פיצוץ צינור בדירה – תשתיות, בין אם הם חדשות ובמיוחד אם הן כבר ותיקות, נוטות להתפוצץ כתוצאה מהרכבה לא נכונה או שימוש בחומרי גלם לא איכותיים מספיק. כאשר צינור מתפוצץ בדירה המים יכולים להקוות על הרצפה, לטפטף מן התקרה או להתפשט בתוך הקירות. זיהוי ממוקד של הבעיה יסייע למזער את הנזק ולקצר את משך התיקון.
  4. רשלנות או פגיעה – שיפוצים על ידי אנשי מקצוע לא מיומנים, תיקונים רשלניים, פגיעה בתשתיות או סתימתן על ידי רשלנות של דיירים תביא בסופו של דבר לנזק לצנרת עד כדי פיצוץ הצינור ונזילה. חשוב להקפיד שלא להשליך מגבונים וחפצים אחרים לאסלה ולשמור על תקינות הצינורות על ידי טיפול מקצועי בלבד.

 

מאתר נזילות מומלץ ברמלה והסביבה

אושר לוי הינו מאתר נזילות מומלץ ברמלה המתמחה באיתור מהיר ומקצועי של מקור הנזילה ולאחר מכן שיקום נזקי המים וייבוש תת רצפתי על מנת להחזיר את המצב לאשורו במהירות ובאמינות. תוכלו להעזר במוניטין, בנסיון ובציוד המתקדם שחוסך הרבה מאד כאב ראש ועלויות מיותרות ומונע הריסה ופגיעה בתשתיות הבניין. המוניטין והנסיון הם אלו שעושים את ההבדל ויסייעו לכם לכל מקרה של נזילה, סתימה או פיצוץ בצינורות המים, הביוב או חדירת מי גשמים לתשתיות הבניין על מנת שתוכלו לחזור לשגרה מהר ככל הניתן.

שאלות נפוצות בנוגע לאיתור נזילות ברמלה

הסימנים לנזילה יכולים להיות ריחות רעים של מי שופכין, הופעת עובש או כתמים לחים בתקרה ובקירות. אם הופיע אחד מן הסימנים האלו רצוי להזמין איתור נזילות ברמלה בדחיפות כדי למנוע את התפשטות המים בתשתיות הבניין.

מאתר נזילות מקצועי ברמלה יכול להציג בפניכם תעודת הסמכה. חשוב שתבררו אם איש המקצוע שאתם מזמינים מיומן באיתור נזילות וצבר נסיון בתחום, מאחר וזיהוי מדוייק של מקום הנזילה הוא קריטי להמשך הטיפול בבעיה.

איתור נזילות ברמלה צריך לעלות בממוצע בין 1200 ש"ח ל- 2000 ש"ח. במידה ואורך הצנרת עולה על 10 מטר או שהגישה קשה במיוחד, ייתכן והסכום יהיה גבוה יותר.

חשוב מאד לבדוק האם יש למאתר הנזילות את הנסיון וההכשרה המקצועית המתאימים ולסכם איתו מראש את מחיר האיתור ולקבוע באילו מכשירים ייעשה שימוש ובאיזו עלות.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
Picture of אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

איתור נזילות באזורי שירות נוספים:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader