איתור נזילות בכפר סבא

נזילות מים או ביוב, מופיעות בכמה צורות ובהן רטיבות בקירות, התנפחות או התקלפות של חלקים מסוימים בקירות או בתקרה, רצפות מתנדנדות, היווצרות ירוקת או עובש על הקירות או בתקרה, שינויים בגוון הקיר, טפטופים מהתקרה ועוד.

אם נתקלתם באחד או יותר מהסימנים הללו לצד חשבונות מים חריגים ללא סיבה הגיונית – סביר להניח שאתם סובלים מנזילת מים או נזילה בקו ביוב. אך אל חשש – אושר לוי – מאתר הנזילות יוכל לגלות עבורכם במהירות את המקור לדליפה בעזרת איתור נזילות בכפר סבא ולתקן אותה בכלים המקצועיים והיעילים ביותר.

 

זהירות, נזילה סמויה! אם הבחנתם בסימנים הבאים – אתם זקוקים למאתר נזילות בכפ"ס

מתגוררים בכפר סבא, וגיליתם את אחד הסממנים המדאיגים שלהלן או יותר בדירתכם או ביתכם? ייתכן שאתם מתמודדים עם דליפה סמויה מתשתית המים או הביוב בבית. במצב כזה סיוע של מאתר נזילות טוב בכפר סבא, הוא הכרחי ורצוי שלא להתמהמה עם הנושא:

 

חשבונות מים גבוהים מהרגיל

אם שמתם לב שחשבון המים שלכם גבוה מבדרך כלל באופן משמעותי מבלי שתהיה לכך סיבה הנעוצה בשינוי בדפוסי צריכת המים שלכם, או אם אתם מזהים שמד המים של הדירה או הבית עולה גם כשאתם סוגרים את אספקת המים לביתכם – דעו שאלו הם סימנים שיכולים להצביע על נזילת מים.

 

רעש טפטופים

שומעים צליל של טפטוף בביתכם שבא והולך לסירוגין אך ממשיך להופיע? אם סגרתם היטב את כל הברזים בבית ולא ברור מאיפה צליל הטפטופים מגיע – גם כאן, כנראה ישנה נזילת צנרת סמויה בבית המחייבת בדיקה מקצועית של מאתר נזילות מוסמך בכפר סבא.

 

ריחות רעים

ריחות של עובש או ריח ביוב בבית הם שני סממנים אופייניים וטורדניים מאוד לתקלות ביוב ונזילות מים סמויות בבית. לא בכל המקרים שבהם מריחים עובש בבית בהכרח ניתן לראות אותו על הקירות. זאת משום שמים שמחלחלים לקירות או לתקרה / מתחת לריצוף בבית גורמים לצמיחת ירוקת והופעת עובש בתוכם.

אלו אינם בריאים כלל ועיקר לדיירי הבית ומכאן שאם ריחות מסוג זה אינם נעלמים גם לאחר שהבית מאוורר היטב, חשוב לפנות למומחה לגילוי נזילות בכפר סבא לטובת בדיקת צנרת מקיפה בציוד ייעודי לאיתור נזילות.

 

כתמים על התקרה או בקירות

לעיתים רטיבות בקירות או בתקרה תתבטא בהופעת כתמים חומים או שחורים על גביה. בשלבים מתקדמים יותר של הדליפה, על התקרה או בקירות עשוי להופיע קו רטוב או פס כהה וארוך, שהוא בצורת קו המתאר של צינור המים או הביוב הנוזל. גם כאן, יש להזמין מומחה אינסטלציה לפני שהבעיה תהפוך למפגע תברואתי חמור יותר.

 

אושר לוי מאתר נזילה בתקרה

 

הבעיות שלא יעלמו אם תתעלמו

בין אם אינכם בטוחים מה המקור לדליפה ובין אם הצלחתם לזהות מהיכן היא מגיעה, עדיין תזדקקו לשירותיו של מומחה לאינסטלציה בכפר סבא כדי לבצע בדיקת צנרת מעמיקה יותר, לוודא שהנזילה איננה מגיעה ממוקדים אחרים ונוספים. רק כך ניתן יהיה לטפל בבעיה ביסודיות וביעילות הנדרשת.

חשוב לעשות זאת בכלים מקצועיים ובמיומנות רבה מאחר ונזילות מים כמו גם בעיות הרטיבות הנוצרות בעקבותיהן, לא נעלמות מעצמן. נהפוך הוא – אלו רק מחמירות בהעדר טיפול מקצועי.

 

סמממנים של תקלה בצנרת

 

אז איך מוצאים מאתר נזילות טוב בכפר סבא?

לנזילות בצנרת המים או בקו ביוב, יש נטייה מרגיזה לייצר נזקי מים בדירה או בבית המהווים מפגע אסתטי ותברואתי כאחד וכמובן – פוגעים בשגרת החיים של בני הבית. נזקי מים אלו עשויים גם להביא לנזקים חמורים למבנה ולרכוש, שיקר מאוד לתקן אותם, כשלא מזמינים מאתר נזילות טוב במועד מוקדם מספיק.

איכותו של בעל המקצוע נמדדת ב- 3 פרמטרים עיקריים:

  1. ותק במקצוע – כדאי לבחור במומחה לאיתור נזילות מכפר סבא והסביבה, המגיע עם ניסיון של 10 שנים לפחות באיתור נזילות ותיקונן. ניסיון עשיר באיתור נזילות בכפר סבא מגדיל משמעותית את הסיכויים לכך שתקלת הצנרת שלכם תטופל במהירות וביעילות ולא תחזור על עצמה כעבור תקופה מסוימת.
  2. כלי עבודה מתקדמים – הסטנדרט בתיקון נזילות כיום, הוא שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם שבאמצעותו ניתן לטפל בתקלות צנרת כמו דליפה בקו ביוב או נזילת מים, בצורה נקיה, זריזה ואפקטיבית, ללא צורך בחפירות והריסת קירות ורצפות. לכן אל תהססו לוודא שלמאתר הנזילות שלכם יש אמצעים מסוג זה לטיפול בתקלה שלכם, בדגש על אופי התקלה הספציפית – בין שמדובר בנזילת מים בדירה, נזילת מים בחצר הבית ועוד. זאת משום שתקלות צנרת באזורים שונים של הבית – מצריכות שימוש בכלים שונים.
  3. המלצות מלקוחות – כדי לוודא שאתם מסתייעים בשירותיו של מאתר נזילות מומלץ בכפר סבא, חובה מן הסתם לבדוק המלצות ולשם כך, תצטרכו לפנות לשכנים, לקרובי משפחה, לחברים ורצוי גם לביקורות בגוגל או בפייסבוק. בעל מקצוע עם הרבה המלצות חיוביות מלקוחות קודמים, הוא בסבירות גבוהה יותר, מישהו שיספק גם לכם מענה משביע רצון.

 

פנייה מוקדמת לסיוע ממאתר נזילות אמין בכפר סבא, היא המפתח לטיפול במרבית התקלות בצנרת בהצלחה ובמחיר נמוך יותר.

 

מומחה לאיתור נזילות

 

הנה השאלות שכדאי לכם לשאול לפני ביצוע איתור נזילות בכפר סבא

כאשר אתם פונים למאתרי נזילות בכפר סבא, כדאי לברר מהי מדיניות התשלום שלהם במקרה בו אינם מצליחים חלילה לגלות את מקור הנזילה. כדאי לשאול מראש האם בתרחיש כזה תאלצו לשלם לאיש המקצוע עבור עבודתו מעבר לתעריף שאמר שיגבה כעלות בסיסית עבור הביקור והבדיקה.

אף שהבחירה בשירותיו של מאתר נזילות מקצועי בכפר סבא מקטינה את הסיכוי לכשל בחשיפת המקור לנזילה – אין אפשרות לפסול לחלוטין תרחיש בו גם בעל מקצוע טוב, אמין ובעל ניסיון רב, יתקשה באיתור הדליפה. מעבר לכך, יש לוודא מראש אילו רכיבים כלולים בהצעת מחיר שקיבלתם לבדיקת הנזילה.

בהקשר זה כדאי לוודא כי הצעת המחיר כוללת בין היתר התייחסות מפורשת לשימוש בכל הסוגים של הציוד הנדרש לאיתור הנזילה, ובכלל זה שימוש במצלמה טרמית. לקוחות לא מעטים כבר גילו ברגע האמת שאף שניתנה להם הצעת מחיר מסוימת עבור ביצוע הבדיקה, הלכה למעשה הסכום לתשלום שמומחה האינסטלציה דרש בסופה היה גבוה יותר – בטענה לכך שהצעת המחיר בעצם לא כיסתה את השימוש במצלמה טרמית.

 

אושר לוי מאתר נזילות בעל ניסיון

 

מה זה דוח ליקויים ולמה חשוב לבקש אותו בבדיקה לאיתור נזילות בכפר סבא?

עוד דבר שכדאי לוודא הוא שמחיר הבדיקה גם מכסה הפקה של דוח ליקויים. מדובר במסמך בו מופיע פירוט של כל התקלות שנמצאו במהלך הבדיקה בצנרת שלכם, לרבות מיקומן המדויק, תיעוד מצולם של נזקי הרטיבות, תמונות מפנים הצנרת שנתקבלו בשימוש במצלמה הטרמית, וכן הצעות לדרכים לתיקון התקלה.

 

מומחה לאיתור נזילות בכפר סבא – כמה זה עולה לנו?

מחיר איתור נזילות בכפר סבא והאזור, נע בין 1200 שקלים ו- 2000 שקלים בממוצע, פלוס מע"מ. באם זוהי תקלה בצנרת ארוכה מאוד כמו צינור שאורכו עולה על 10 מטרים, או מנגד – תקלה בצנרת שהגישה אליה מורכבת ומאתגרת מאוד – יכולה העלות אף להגיע לסכומים יותר גבוהים.

כך המחיר לאיתור נזילת ביוב בגינתו של בית קרקע למשל, עשוי להגיע לסכום של 2,200 שקלים ומעלה, כתלות באורך הצנרת. המחירים מושפעים בין היתר מן הצורך להשתמש בציוד מתקדם ויקר אשר תומך באיתור התקלות בצנרת. למשל: מצלמות ביוב, סיבים אופטיים, חיישן גז וכן הלאה.

מעבר לכך, ישנם גם מקרים שבהם נדרשת עבודת הכנה לקראת ביצוע התיקונים, כמו גיזום של שורשים שחדרו לצנרת וחוסמים אותה, פתיחת סתימות בצנרת, שאיבת ביוב ועוד. עבודות אלו אינן מכוסות בעלות הבדיקה ויגבה עבורן תשלום נוסף. גם מחיר התיקון כשלעצמו, מתומחר בנפרד מעלות הבדיקה וגובו דינמי מאוד, כתלות בסוג התקלה שנמצאה בצנרת, ההיקף שלה ומידת מורכבותו של התיקון הנחוץ.

 

מצלמה טרמית לאיתור נזילות

 

לסיכום: אושר לוי – הכתובת שלכם לאיתור נזילות בכפר סבא והסביבה

זקוקים לאיתור נזילות כפר סבא ממאתר נזילות מקצועי, שיפתור עבורכם את בעיית הצנרת בבית או בדירה, יתקן נזילה או יציל אתכם מצינור ביוב שהתפוצץ? אושר לוי – מומחה לאיתור וטיפול בנזילות הוא איש המקצוע עבורכם. מומחה האינסטלציה אושר לוי יגיע לדירתכם או לביתכם כשהוא מצויד במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר בתחום, ובניסיון מקצועי רב שנים שמאפשר לו לפתור במהירות ובצורה היעילה ביותר כל תקלת צנרת שבה הוא נתקל.

השירות ניתן באמצעות כלים מקצועיים וטכנולוגיים המאפשרים איתור של בעיות רבות בצנרת ללא הריסה או צורך בחפירות. כל זאת, תוך הקפדה על מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, זמינות גבוהה ללקוחות, יחס אישי וקשוב ועלות משתלמת במיוחד.

עדיין מחפשים איתור נזילות בכפר סבא והסביבה? אושר לוי – מומחה לאיתור נזילות ותיקון תקלות אינסטלציה מתקדמות – כאן לשירותכם! לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות – לחצו כאן!

שאלות נפוצות בנוגע לאיתור נזילות בכפר סבא

הסימנים לנזילה יכולים להיות ריחות רעים של מי שופכין, הופעת עובש או כתמים לחים בתקרה ובקירות. אם הופיע אחד מן הסימנים האלו רצוי להזמין איתור נזילות בכפר סבא בדחיפות כדי למנוע את התפשטות המים בתשתיות הבניין.

מאתר נזילות מקצועי בכפר סבא יכול להציג בפניכם תעודת הסמכה. חשוב שתבררו אם איש המקצוע שאתם מזמינים מיומן באיתור נזילות וצבר נסיון בתחום, מאחר וזיהוי מדוייק של מקום הנזילה הוא קריטי להמשך הטיפול בבעיה.

איתור נזילות בכפר סבא צריך לעלות בממוצע בין 1200 ש"ח ל- 2000 ש"ח. במידה ואורך הצנרת עולה על 10 מטר או שהגישה קשה במיוחד, ייתכן והסכום יהיה גבוה יותר.

חשוב מאד לבדוק האם יש למאתר הנזילות את הנסיון וההכשרה המקצועית המתאימים ולסכם איתו מראש את מחיר האיתור ולקבוע באילו מכשירים ייעשה שימוש ובאיזו עלות.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
Picture of אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

איתור נזילות באזורי שירות נוספים:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader