תיקון פנים צנרת בהטלאה

תיקון פנים צנרת בהטלאה הינה שיטה חדשנית ויעילה המשמשת כדי לתקן את הצנרת מבלי צורך לחפור או להשתמש בפעולות פולשניות יותר, המסבות נזק לסביבה ובכלל. פתרון זה של הטלאה (או בשמו המקצועי: Patch) משמש בעיקר לבעיות שנוצרות בתוך הצנרת, בין אם מדובר על צנרת ביתית או צנרת ביוב גדולה יותר, והוא נחשב לפתרון יעיל לאורך זמן.

במאמר זה מומחה האינסטלציה אושר לוי יסביר את מהות עבודת התיקון בהטלאה, מתי היא נדרשת והיתרונות הגלומים בה וכמובן, למי אפשר לפנות כאשר נתקלים בבעיה בצנרת.

 

מה זה תיקון פנים צנרת בהטלאה?

תיקון פנים נצנרת בהטלאה משמש לטיפול בבעיות הקיימות בתוך הצנרת כמו סדקים, חדירת שורשי צמחים, קרעים וכו' ומייתרת את הצורך בהרס, פירוק וחפירה. כמו כן, היא לפעמים משמשת גם כאשר יש צורך באיטום נוסף של הצנרת. כל עוד יש המשך לצינור מעבר למקום הפגיעה, ניתן להשתמש בשיטה זו, אשר מקנה בסופו של דבר חוזק ואטימות גבוהים יותר ממה שהיה לצינור המקורי (ההערכות מדברות על חוזק של פי 30 מהצינור המקורי).

הטלאי המשמש לפתרון זה עשוי מפיברגלאס (שהינו חומר המורכב מסיבי זכוכית) או חומר קשיח אחר והוא למעשה אוטם את הצינור ומוחדר בדיוק למקום בו נדרשת הפעולה. מכיוון שמדובר על שיטה חדשנית הדורשת מקצועיות ומומחיות, מי שמבצע אותה הוא אינסטלטור מומחה לתיקוני צנרת בהטלאה והוא גם יחליט מתי יש להשתמש בה.

מה זה תיקון פנים צנרת בהטלאה?

 

מתי ובאילו מקרים נעשה תיקון באמצעות הטלאה ומהן יתרונותיה?

שיטת תיקון הצנרת בהטלאה יכולה להיעשות למעשה בכל מקום, לרבות בתים פרטיים, בניינים גבוהים וכן בכל סוגי הצנרת הקיימים, לרבות צינורות בקטרים גדולים (כמו צינורות ביוב). אין ספק שלשיטה זו ישנן יתרונות רבים, ולו רק מעצם העובדה שהיא תהיה נקיה, נוחה ומקצועית יותר.

מעבר לכך, במרבית המקרים היא תהיה זולה יותר משיטות אחרות הדורשות את פתיחת הצנרת, הקיר, או הריסת מרצפות או משטחים קיימים. שיטה זו עשויה להיות בטוחה יותר מפתיחת צנרת שעלולה אף להיות מסוכנת כאשר מדובר על צנרת תת קרקעית, מחשש להריסת או גרימת נזק לבית כולו.

 

יתרונות נוספים בתיקון פנים צנרת בהטלאה

יתרונות נוספים שיש לשיטה זו בהשוואה לשיטה המסורתית כוללים את העובדה שניתן לבצע אותה מספר פעמים במספר נקודות שונות לאורך הצינור, גם אם המקום הנדרש לטיפול נמצא בזווית או במקום שאינו נגיש. למעשה, בצינור אחד ניתן לבצע את אותה הפעולה בכמה מקומות מבלי לגרום לנזק או חולשה של הצינור, ואף ההיפך מכך, לגרום לו להיות עמיד וחזק יותר.

התוצאות המתקבלות לאורך זמן הינן טובות ויעילות מכיוון שהצנרת החדשה יכולה להיות עמידה בפני שורשי צמחייה וכן כנגד חומרים כימיים וחומציים אשר עלולים להימצא בתוכה. מעבר לכך, כאשר משתמשים בחומרים איכותיים, אשר יוצרו תחת תווי תקן, ניתן להבטיח את עמידות הטיפול ולספק את האחריות הדרושה לשם כך, גם לאורך שנים רבות.

 

איך נעשית עבודת ההטלאה?

בשלב הראשון, לאחר שבוחנים את הצנרת ואת מה שגרם לחסימתה, יש לנקות ולסלק את הגורמים לכך. בדרך כלל ניתן למצוא עלים, שורשי צמחים שונים, שאריות בטון או פסולת אחרת. ניקיון המפגעים הינו הכרחי וקריטי, ורק לאחר הכנת הצנרת לטיפול הנדרש, ניתן להמשיך לאבחן את הבעיה.

כיום, גם למטרות הניקוי עצמו ניתן להשתמש ברובוט ביוב, אשר מזהה את המפגעים השונים ומנקה אותם, במיוחד כאשר מדובר על צינורות בעייתיים במיוחד, מבחינת גודל או מיקום.

את ההטלאה, אשר תתקן את הליקויים הקיימים בתוך הצנרת מבצעים באמצעות דבק מיוחד כדי להשיג עמידות לאורך זמן. ניתן להדביק את ההטלאה גם באמצעות חום גבוה, ובכל מקרה כאשר החומרים מתקשים הם מייצרים צינור חדש וקשיח יותר מזה המקורי. את הטלאי מובילים אל המקום הנדרש בצינור בסיועה של מצלמה טרמית או סיב אופטי ייחודי, על גבי בלון מיוחד (פאקר).

כאשר מגיעים למקום הנדרש, מנפחים את הבלון כדי להצמיד את הטלאי עצמו אל המקום באופן חזק ועמיד. לאחר שהחומר מתקשה בתהליך הנמשך מספר דקות, ניתן לשלוף את הבלון החוצה.

 


איך נדע האם אנו נדרשים לתיקון צנרת והיכן נמצא את בעל המקצוע הטוב ביותר?

כדי לדעת מה הבעיה בצנרת ולאיזה תיקון היא זקוקה, נדרש לשירותיו של מומחה לאיתור נזילות. תמיד כדאי לפנות למומחה המקצועי ביותר שתוכלו למצוא, ובעל הניסיון הרב ביותר. לאחר אבחון הבעיה הוא יוכל לייעץ ולהדריך לגבי הפתרונות האפשריים אשר צריכים להילקח בחשבון והאלטרנטיבות הקיימות, לרבות תיקון פנים צנרת בהטלאה.

כאשר מדובר על תיקון בהטלאה, כמובן שחייבים להיות לו הכלים הדרושים לשם טיפול שכזה והוא חייב להיות מיומן בשיטת טיפול זו.

איך נדע האם אנו נדרשים לתיקון צנרת והיכן נמצא את בעל המקצוע הטוב ביותר?

 

חשיבות ההמלצות מלקוחות קודמים בבחירת מומחה אינסטלציה

את המומחים ובעלי המקצוע, בדומה לתחומים אחרים, כדאי לבחור על פי המלצות מלקוחות קודמים או מכרים שהתנסו כבר בעבר עם נותן שירותים זה או אחר. לפני שאתם מחליטים על בעל המקצוע, שאלו שאלות רבות ובצעו השוואה בין מספר נותני שירותים.

לפני שאתם מגיעים לשורה הסופית, שהיא תמיד מעניינת ומדברת על עלות התיקון, בררו על השיטות החדשניות לתיקון הצנרת, התוצאות הצפויות, איכות החומרים זמן העבודה ומהירות התחלתה.

אנו, בעלי ניסיון רב שנים בתיקוני הטלאה ומתחייבים לעבוד עם החומרים הטובים ביותר הקיימים בשוק. מכיוון שאנו מכירים את שלל הבעיות הקיימות בצנרות הביתיות ובצנרות הביוב, אנו פועלים באופן מקצועי, הוגן ואמין. נוכל לספק עבורכם מגוון שירותים וטיפולים ככל שיידרש.

כמו כן אנו יודעים ומכירים את הלחץ וחוסר הוודאות מולו עומדים לקוחותינו כאשר מתגלה בעיה בצנרת, ולכן בכל מקרה בו אתם זקוקים לשירות תיקון צנרת, לחצו כאן ומיד נעמוד לרשותכם.

 

תיקון פנים צנרת בהטלאה – סיכום

זקוקים לשירות תיקון פנים צנרת בהטלאה? המומחה לאיתור נזילות – אושר לוי הוא הכתובת הנכונה עבורכם. אושר לוי מגיע לכל מקום עם הציוד החדיש והמתקדם ביותר לתיקון בעיות צנרת ללא הרס ובמחירים משתלמים במיוחד. להזמנת שירות תיקון פנים צנרת בהטלאה – פנו לאושר לוי בהקדם.

תיקון פנים צנרת בהטלאה - סיכום

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader