איתור נזילות בנתניה

איתור נזילות בנתניה הוא לא תמיד עניין של מה בכך. ישנם מקרים לא מעטים שבהם אין מנוס, אלא לפנות לעזרת מאתר נזילות בנתניה. אינסטלטור מוסמך שניגש לבדוק את הבעיה כשהוא מצויד בכלי עבודה מיוחדים ובניסיון רב בחשיפת הגורמים לתקלות בצנרת, הוא המפתח לתיקון הליקויים ביעילות.

זוהי בדיוק ההתמחות של המומחה לאיתור נזילות בנתניה אושר לוי, ובשורות הבאות נסביר כיצד הוא יסייע לכם להתמודד עם הבעיה בצנרת במינימום זמן ובמקסימום יעילות.

 

באילו נסיבות מתעורר הצורך בהזמנת מאתר נזילות בנתניה?

כאשר באחד מצינורות המים או בקו הביוב של הדירה או הבניין מופיעה נזילה, זה קריטי במיוחד לאתר את המיקום הספציפי של אותה דליפה ובהקדם האפשרי. זאת על מנת שניתן יהיה לתקן את הבעיה בשלב מוקדם עד כמה שניתן – מה שיתרום למניעת נזקים נרחבים לתשתיות, למבנה ולרכוש.

לכן אם אתם מתגוררים בנתניה והסביבה וקיים חשד לדליפה בצנרת בביתכם או בדירתכם, חשוב לא להתמהמה אלא להזמין מאתר נזילות מוסמך בנתניה שיבדוק את הנושא ויטפל בו לפני שהמצב יוצא משליטה.

 

למה צריך מאתר נזילות בנתניה – אי אפשר לתקן לבד?

רבים ממקרי הנזילות בבתים נגרמים כאשר נוצר פיצוץ או סדק בצינורות הביוב של מערכת הדלוחין, מה שמצריך איתור נזילות מקצועי בנתניה. הכוונה היא למערכת אליה מי השפכים מתנקזים וגם מים האפורים מכל הברזים בבית או בדירה (ובכלל זה, מי הקולחין, המים המוזרמים מהכיורים בבית, ממכונת הכביסה, ממדיח הכלים ומהמזגן). חשוב לציין שצנרת הביוב בדירה היא תשתית נפרדת מצנרת המים ואיתור דליפות בה עשוי להיות מורכב ומתסכל (שלא לומר – מלכלך ומסריח), משום שלנזילה בצינורות הביוב עלולים להיות מספר גורמים תורמים.

משום שהגורם הנפוץ ביותר לנזילות בצינורות ביוב הוא ליקויים באיטום הצנרת ולא בנקודות הקצה שלה, במקרים רבים קשה עד בלתי אפשרי לאתר את מיקום הבעיה. זאת מהסיבה שצינורות הביוב מוסתרים מאחורי הקירות בבית או תחת המרצפות. בעזרת מאתר נזילות מומחה, ניתן לבדוק היכן הנזילה ממוקמת ללא צורך לפרק רצפות או לשבור קירות. כך שאם אתם מעוניינים באיתור נזילות ללא הרס, עדיף שלא תנסו לגשת לצנרת בכוחות עצמכם.

בנוסף לכך, היות וקו הביוב מתחבר אל מערכת הביוב של הבניין, שממנה המים האפורים ומי הביוב יוצאים למערכת הביוב העירונית העוברת בשכונה וממנה הלאה למערכת הביוב הארצית – בעיות צנרת עלולות להיווצר בצמתים שונים בין התשתיות. לבעלי דירות או בתים אין גישה נוחה לתשתיות הציבוריות הללו והאדם מן היישוב אינו מגיע עם הידע המקצועי הנדרש להתמודדות עם תקלות צנרת בסדר גודל כזה.

מאחר ונדרש ניסיון מקצועי רב וציוד ייעודי על מנת שניתן "לשים את האצבע" במדויק על המקור האמיתי לדליפה, יש צורך בשירותיו של מאתר נזילות מקצועי בנתניה, ובפרט אם רוצים לפתור את הבעיה מן היסוד. הוסיפו לכך את הצורך בתיקון התקלה שמחייב כלים מתאימים, וקיבלתם את כל הסיבות המצדיקות פנייה לבעל מקצוע שהוסמך לכך.

 

אם נתקלתם בסימנים הבאים – סימן שאתם זקוקים לשירותי מאתר נזילות בנתניה

אם הבחנתם בטפטוף או מים דולפים בביתכם, סביר להניח שאתם מתמודדים עם תקלה בצינורות הביוב שנוצרה בעקבות התפתחות חלודה בצנרת, בלאי של הצינורות, חדירת צמחיה לצינורות הביוב, היסדקות הצינור או פיצוצים שנוצרו בנקודות מסוימות:

  • עובש בתקרה, על הקירות או במרצפות
  • רטיבות בדירה של התקרה או הקירות
  • טפטופים לא רציפים מהתקרה
  • ריחות של מי שפכים או ריח של עובש
  • הצפה בבית
  • התנפחות של הקירות
  • קילופי צבע בקירות
  • שינויים בצבע הקירות, בגוון של הרובה או בצבע הפאנלים

 

בכל אחד מהמקרים הנ"ל, כדאי לצלצל במהרה למומחה איתור נזילות בנתניה בקו ביוב שיוכל לסייע לכם לטפל בבעיה לפני שהיא תהפוך למפגע בריאותי חמור ומסוכן.

 

חשיבות הניסיון בבחירת מאתר נזילות בנתניה

אף שהניסיון המקצועי הוא נושא חשוב בבחירת כל בעל מקצוע, הוא מקבל משנה תוקף כשמדובר  במאתר נזילות. הסיבה לכך היא שאיתור תקלות צנרת הוא נושא מורכב. קיימים סוגים רבים ושונים של נזילות והיכולת של בעל המקצוע לאתר את המקור המדויק לבעיה, היא במידה רבה נגזרת של היקף הניסיון המעשי שהוא צבר באיתור נזילות.

לכן חשוב שתרגישו בנוח לשאול את האינסטלטור שאליו אתם פונים לגבי הניסיון הספציפי שיש לו באיתור נזילות בקו ביוב בדגש על האזור שמצריך טיפול. לצורך העניין, יכול להיות שמאתר נזילות מסוים מגיע עם ניסיון עשיר באיתור דליפות בבתים, אולם אינו בקיא במיוחד באיתור נזילות בחצרות.

 

באיזה ציוד מאתר נזילות טוב בנתניה מצופה להשתמש?

כיום איתור נזילות מקצועי מתבצע באמצעות ציוד ייעודי ומתקדם שמייתר את הצורך בפירוק של מרצפות, שבירת קירות או חפירה בחצרות. מאתר נזילות טוב ואמין מצופה להשתמש בכלים הללו במסגרת עבודתו, ובהם מצלמה טרמית, חיישן גז, בלון לאיתור נזילות ועוד. לא כל אינסטלטור מוסמך להשתמש בכלים הללו ולכן כדאי לכן לברר מול בעל המקצוע שאתם מזמינים לבדיקת מקור הנזילה, אם הוא מצויד בהתאם.

אף שלא בכל מקרה של נזילה צריך בפועל להיעזר במצלמה טרמית, מומלץ מאוד שמאתר הנזילות יגיע מצויד במכשיר כזה. כך גם במקרה של דליפה בגינת הבית, שבו כדאי שיהיה לשרברב חישן גז. כלים נוספים שרצוי שיהיו לבעל המקצוע שלכם, הם סיב אופטי לצילום קו הביוב ומד לחץ. אלו חיוניים במיוחד במקרים של רטיבויות בקירות פנימיים.

 

איזה תיאום ציפיות חשוב לבצע מראש מול מאתרי נזילות?

מרגע שבחרתם במאתר נזילות מנתניה שאת שירותיו אתם מעוניינים לשכור, חיוני מאוד לבצע מולו תיאום ציפיות מקדים. במסגרת זו עליכם לברר בראש ובראשונה מה יקרה במידה ולא יעלה בידו לאתר את המקור לנזילה. כדאי לברר מבעוד מועד האם בתרחיש כזה תידרשו לשלם על העבודה מעבר לתעריף המוגדר לעלות הביקור בלבד.

אף שהבחירה במאתר נזילות מנוסה בנתניה מגדילה את סיכויי ההצלחה באיתור הדליפה, עדיין אי אפשר לפסול לחלוטין את האפשרות שהדבר לא יסתייע בידיו של בעל המקצוע גם אם הוא מומלץ ומיומן. בנוסף לכך, כדאי לסכם מראש אילו אלמנטים מכוסים במסגרת עלות איתור הדליפה.

לדוגמה, חשוב מאוד שהצעת המחיר שאתם מקבלים מבעל המקצוע, תכלול גם התייחסות מפורשת לכך שהעלות המוצעת מכסה שימוש בכלל סוגי הציוד הנדרשים למציאת מקור הנזילה, ובכלל זה שימוש במצלמה הטרמית.

למרבה הצער, לקוחות רבים מגלים ברגע האמת כי אף שהוצע להם תמחור מסוים עבור העבודה, בסיכומו של דבר מאתר הנזילות שבחרו דורש סכום כספי גבוה מכפי שסוכם, בטענה כי העלות הראשונית לא התייחסה לשימוש במצלמה טרמית.

זאת ועוד – עליכם לברר האם המחיר כולל גם הפקה של דוח ליקויים עם תיאור מלא של כלל הליקויים שנתגלו בבדיקה, המיקום שבו אותרו, תמונות שצולמו מהצנרת במצלמה הטרמית לרבות צילום של הרטיבויות, וכן הצעות לתיקון.

 

כמה עולים שירותי איתור נזילות בנתניה ממאתר נזילות אמין ומנוסה?

עלות שירותי איתור נזילות בקו ביוב ביתי בנתניה ובכלל, נעה בין 1,200 ש"ח ועד 2050 ש"ח בממוצע, לפני מע"מ. כאשר עסקינן בתקלות בקו ביוב כשהצנרת ארוכה מ- 10 מטרים, או לחילופין – תקלות בתשתיות ניקוז שהגישה אליהן מסובכת מאוד, המחיר עשוי להיות גבוה מכך.

לדוגמה, מחיר איתור נזילות ביוב בגינתו של בית פרטי או בחצר של בניין משותף, יכול להגיע אף ל- 2,500 ש"ח וצפונה מכך, בהתאם לאורך הצנרת. עלות זו היא נגזרת של הצורך לאתר את הנזילה באמצעות מכשור מתקדם כדוגמת מצלמת ביוב או אמצעי טכנולוגי אחר.

אולם אין מדובר בשום אופן בעלות המכסה גם את ביצוע התיקון, אשר מתומחר בנפרד בכפוף לטיב הבעיה שאותרה, ההיקף שלה והמורכבות של תיקונה. יתר על כן, חשוב לדעת כי התמחור לאיתור הנזילה איננו מכסה גם את עבודות ההכנה שעשויות להידרש במסגרת ההיערכות לתיקון התקלה ובכלל זה, שאיבת ביוב או פתיחת סתימות בקו ביוב.

 

איך לבחור מאתר נזילות מומלץ בנתניה?

נזילות הן ללא ספק בעיה מתסכלת שמשבשת את שגרת החיים התקינה. דווקא בשל כך, חשוב להשקיע מחשבה בבחירה של מאתר נזילות איכותי שיודע את העבודה. לטובת העניין, כדאי לפנות ליותר ממאתר נזילות אחד באזור מגוריכם, לקבל כמה הצעות מחיר ובהתאם להתרשמות שלכם – לבחור בטוב ביותר.

המלצות למאתרי נזילות מקצועיים ניתן כמובן לבדוק בגוגל, בפייסבוק ובאתרי השוואת בעלי מקצוע. זהו נדבך נוסף שמסייע להעריך את רמת השירות שתוכלו לקבל מאיש המקצוע שתבחרו.

עדיין מחפשים איתור נזילות בנתניה ואזור השרון? אושר לוי – המומחה לאיתור ותיקון נזילות ישמח לסייע. לשיחת התייעצות והצעת מחיר – לחצו כאן!

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader