שירותי איתור נזילות מים

נזילות הן בעיה נפוצה העלולה לגרום לנזקים חמורים אם אינה מטופלת בזמן. איתור יעיל של מקור הנזילה הוא קריטי על מנת למנוע החמרה במצב וצורך בתיקון יקר יותר בהמשך הדרך. במאמר זה נסקור את השיטות והטכנולוגיות המתקדמות שבהן נעשה שימוש כיום במסגרת שירותי איתור נזילות מקצועיים, תוך התמקדות ביתרונות השימוש בשירותי מאתר נזילות מוסמך כפי שמציע אושר לוי.

 

שירותי איתור נזילות בשנת 2024 – לא מה שהכרתם

בעבר איתור נזילות נחשב כמשימה קשה ומורכבת. אולם, הודות להתפתחויות טכנולוגיות בתחום, המשימה הפכה לפשוטה ונגישה יותר בשנים האחרונות. כיום, קיימות שלל שיטות לאיתור נזילות בקו ביוב כמו גם איתור נזילות מים – החל מאיתור סימנים ויזואליים לרטיבות במבנים וכלה בשימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור נזילות סמויות.

עם זאת, העיקרון המנחה נותר זהה – חיוני לאתר כל נזילה במהירות האפשרית ולבצע תיקונים מתאימים בהקדם, על מנת למנוע נזקים נרחבים ועלויות גבוהות יותר בעתיד.

בקצרה, איתור נזילות ותקלות צנרת עדיין מהווה משימה מורכבת הדורשת מומחיות וטכנולוגיה מתקדמת. עם זאת, כיום קיימים בשוק פתרונות חדשניים המסייעים באיתור יעיל ומדויק של נזילות.

אושר לוי הוא מומחה אינסטלציה המוסמך כבוחן נזקי מים של מכון התקנים הישראלי, ומשתמש במגוון מערכות מתקדמות לאיתור יעיל ואמין של נזילות מים וביוב, תוך ביצוע בדיקה יסודית ומקיפה. בתום כל בדיקה אושר לוי מספק ללקוחותיו דו"ח ליקויים מפורט הקביל הן על ידי חברות הביטוח והן על ידי בתי המשפט.

שירותי איתור נזילות

 

שירותי איתור נזילות בכלים מתקדמים – הבסיס לתיקוני אינסטלציה עמידים ואמינים

על אף שאיתור נזילות מים הינה משימה מורכבת, השימוש בציוד מתקדם מאפשר כאמור גילוי יעיל ומהיר במיוחד של הבעיה. לדוגמה, מצלמות טרמיות יכולות לאתר נזילות בקלות יחסית הודות ליכולתן לזהות פליטת אנרגיה תרמית. כמו כן, קיימות מערכות המבוססות על גזים ידידותיים לסביבה אשר מסייעות באיתור הנזילה. שיטה נוספת כרוכה באיתור אקוסטי של קולות נזילה, ואילו בדיקות לחץ בעזרת מכשור דיגיטלי מאפשרות זיהוי מוקדם של נקודות תורפה בצנרת. שילוב הטכנולוגיות הללו מזרז את תהליך איתור הנזילות ותומך בביצוע תיקונים ממוקדים ויעילים יותר ללא הרס.

 

שירותי איתור נזילות כמעט כולם צריכים – אבל חשוב להזמין אותם רק מהמומחים

כפי שהוזכר בשורות הקודמות, בדיקה לאיתור נזילות מים או נזילה בקו ביוב, היא כשלעצמה לא תהליך פשוט. יחד עם זאת, ישנם מספר סימנים ברורים אשר עשויים להצביע על קיום נזילה, דוגמת טפטוף, קירות וצבע רטובים, עובש ותחושת לחות. סימנים אלו ניכרים בדרך כלל רק לאחר החמרת הנזילה. דרך נוספת לזהות נזילה היא בחינת חשבונות המים – אם אלו גבוהים מהרגיל ללא הסבר, הסיכוי לנזילה סמויה עולה.

על אף שנזילות הן תופעה שכיחה, הן ניתנות לטיפול בהצלחה במידה ומתגלות מוקדם. לשם כך מומלץ להיעזר במאתר נזילות מקצועי שיערוך בדיקה יסודית תוך שימוש בציוד מתאים על מנת לאתר את מקור הנזילה מבלי לפגוע ברכוש.

שירותי איתור נזילות

 

מה ההבדל בין מומחה איתור נזילות ואינסטלטור?

כאשר מזהים בעיה של רטיבות או נזילת מים, הפתרון הראשוני שעולה הוא פנייה לאינסטלטור מן המניין. אולם, לאינסטלטורים אין תמיד את האמצעים המתאימים לאיתור מקור נזילה נסתרת בקירות או בתשתיות. כתוצאה מכך, הם עלולים לנסות לפתור את הבעיה בשיטת "ניסוי וטעייה" שתגרור עלויות גבוהות בהמשך.

כיום ניתן להימנע מגישה זו הודות לטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות איתור מדויק של מקור הנזילה ללא צורך בהרס או פגיעה במבנה. עם זאת, מכיוון שהפעלת הציוד הנדרש דורשת מומחיות, חיוני לבחור בבעל מקצוע מוסמך שיוכל לפענח נכונה את התוצאות ולאתר את הנזילה הסמויה.

 

מחירון שירותי איתור נזילות מקצועיים בפריסה ארצית

סוג השירות מחיר
איתור נזילה פנים דירתי 1,800 ₪
איתור נזילה בדופלקס / פנטהאוז 2,200 ₪
איתור נזילה בחצר בגז או במכשור אקוסטי 2,500 ₪
מיפוי תוואי צנרת בלבד 2,500 ₪
מיפוי תוואי צנרת כנדרש בתוספת לאיתור מורכב 1,000 ₪
צילום פנים צנרת דירתי בסיב אופטי בקו ביוב או צינור מי גשמים 1,500 ₪
צילום פנים צנרת בבניין עם קולטן ביוב משותף או צינור מי גשמים משותף 1,800 ₪
בדיקת עשן לביוב לאיתור בריכות נסתרות ותשתיות ביוב 1,800 ₪
איתור נזילה בבניין (עד 5 דירות) 4,500 ₪
איתור נזילה במבנה תעשייתי מסחרי 7,000 ₪
איתור נזילה בבריכת שחייה ביתית פרטית 5,000 ₪
איתור נזילה מבריכת שחייה ציבורית 10,000 – 15,000 ₪

הערות:

  • יש להוסיף למחירים המצוינים במחירון מע"מ כחוק.
  • כל הבדיקות כוללות הנפקת דו"ח חוות דעת של מאתר נזקי מים מוסמך, הכולל תמונות אותנטיות מהשטח, צילום וידאו במידת הצורך, התייחסות למקור הכשל, אופן התיקון לכשל ולפי הצורך גם הצעת מחיר לתיקון (אופציונלי).
  • במידה ומאתר הנזילות מצא חלק ממוקדי הנזילה לשמם הוזמן לבדיקה, ישלם הלקוח למאתר את האחוז היחסי ממחיר הבדיקה. לדוגמא, במידה ובבית היו ארבעה מוקדי נזילות והמאתר מצא אחד מתוכם בלבד, מזמין הבדיקה ישלם 25% מעלות הבדיקה הכוללת.

 

לסיכום

נזילות מים יכולות להוות בעיה קשה ויקרה אם אינן מטופלות בזמן. כדי לאתר נזילות ביעילות וללא צורך בהרס, חיוני להסתייע בציוד טכנולוגי מתקדם ובידע מקצועי. אושר לוי הינו מומחה מוביל בתחום איתור הנזילות, המציע שירות מקצועי הכולל שימוש בטכנולוגיות חדישות. ללוי הסמכה וניסיון רב באיתור נזילות במגוון מצבים וסוגי מבנים ותשתיות ומכאן שביעות הרצון הגבוהה של לקוחותיו.

אם אתם חושדים שנוצרה נזילת מים אצלכם בבית או בעסק, אל תמתינו לנזקים נוספים – פנו עוד היום לאושר לוי לייעוץ מקצועי בנושא.

שירותי איתור נזילות

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader