איתור נזילות בקיסריה

מחפשים בנרות מאתר נזילות בקיסריה והסביבה, שיפתור לכם בעיית רטיבות בבית, יטפל בדליפה או יציל אתכם מהצפה פתאומית? אושר לוי – המומחה לאיתור ותיקון נזילות הוא הכתובת עבורכם! אושר לוי יגיע לביתכם מצויד במיכשור טכנולוגי מתקדם כשבאמתחתו ניסיון מקצועי יוצא דופן שיאפשר לו לפתור את תקלת הצנרת או הביוב שלכם במהירות וביעילות המקסימלית.

 

הסימנים שיעידו על כך שאתם זקוקים למאתר נזילות בקיסריה – ובהקדם

נזילות בצנרת מים או נזילה בקו ביוב, מופיעות בדרך כלל במספר תצורות. למשל, רטיבות של הקירות, התנפחות של אזורים מסוימים בקיר או בתקרה, מרצפות מתנדנדות, הופעת עובש או ירוקת על התקרה או הקירות, שינויים בצבע הקירות, טפטופי מים מהתקרה או הקירות, וכן הלאה. כל אלו, כמו גם חשבונות מים מנופחים ללא סיבה אחרת, עשויים להצביע על כך שייתכן ויש לכם פיצוץ בצנרת.

במצב כזה אין מנוס אלא להזמין מאתר נזילות מנוסה בקיסריה שיוכל לחשוף את הגורם לבעיה ומיקומו המדויק בהקדם האפשרי. זאת משום שנזילות מים ובעיות הרטיבות שהן גורמות להן, אינן נעלמות מעצמן, אלא רק הולכות ומחמירות ללא טיפול מקצועי. אך אל חשש, אושר לוי יוכל לספק לכם מענה מקצועי, יסודי ויעיל למגוון סוגים של תקלות צנרת ודליפות מים או ביוב, בכלים מתקדמים לתיקון נזילות ללא הרס.

 

הצורך במומחה לאיתור נזילות במקרה של נזילה סמויה

אם אתם מתגוררים בקיסריה והסביבה, ואחד או יותר מהסימנים הבאים הופיע בביתכם, דעו שייתכן כי אתם מתמודדים עם נזילה סמויה. מצב כזה מחייב סיוע ממאתר נזילות טוב בקיסריה, ויפה שעה אחת קודם:

  • ריחות לא נעימים של עובש או ביוב – ריחות עבשים בבית הם בין הסממנים האופייניים ביותר לקיומה של נזילת מים או דליפת ביוב סמויה. כאשר המים מחלחלים לקירות הבית, מתחת לריצוף או דרך התקרה – הדבר מוביל לצמיחת ירוקת, שגשוג בקטריות והופעת עובש. למותר לציין שכל אלו, אינם בריאים עבור בעל הבית ולכן אם הריח העבש איננו נעלם גם אחרי שאווררתם את החדרים הרלוונטיים, תזדקקו למומחה לאיתור נזילות בקיסריה שיבצע בדיקה מקיפה עם ציוד מקצועי לאיתור נזילות. חשוב לדעת שלא בכל המקרים ניתן לראות את העובש עצמו על הקירות – גם אם מריחים אותו. לעיתים הרטיבות בקירות או בתקרה עשויה להתבטא בכתמים שחורים המופיעים עליהם. גם כאן, יש להזמין מומחה אינסטלציה לפני שהבעיה תהפוך למפגע תברואתי חמור יותר.
  • פס ארוך של רטיבות על התקרה או הקיר – בשלבים המתקדמים יותר של הנזילה, עשוי להופיע על התקרה או הקירות פס רטוב או כהה, שהוא כקו המתאר של הצינור הדולף.
  • חשבונות מים מנופחים ביחס לנורמה / עלייה בערך במד המים גם כשברזים בבית סגורים – גם אלו סממנים ידועים שעלולים להצביע על דליפה מהצנרת.
  • צליל של טפטופים – אם אתם שומעים טפטוף בבית שבא והולך אך איננו נעלם, ולא ברור מהיכן מגיע – כדאי גם אז לפנות ללא דיחוי לבדיקת נזילות מקצועית.

 

בסיכומו של דבר, בין שאינכם בטוחים מהו מקור הדליפה ובין שהצלחתם לזהות מהיכן הרטיבות נובעת, עדיין תזדקקו לשירותיו של מומחה לאינסטלציה בקיסריה כדי לבצע בדיקת צנרת מקיפה יותר, לוודא כי הנזילה אינה מגיעה ממוקדים נוספים ולטפל בה ביסודיות ויעילות.

 

איך לאתר מאתר נזילות מומלץ בקיסריה?

לנזילות בצנרת המים או בקו ביוב, יש נטייה מרגיזה לייצר נזקי מים בבית שמהווים מפגע תברואתי ואסתטי כאחד ופוגעים באיכות החיים של דייריו. נזקי מים אלו עשויים גם להסב נזקים מרחיקי לכת למבנה ולרכוש, שאותם יקר מאוד לתקן, אם לא פונים למאתר נזילות מנוסה במועד מוקדם דיה.

לכן חשוב במיוחד למצוא מאתר נזילות טוב בקיסריה, כאשר איכותו של בעל המקצוע נמדדת בשלושה פרמטרים מרכזיים:

  1. ניסיון מקצועי – כדאי לבחור במומחה לאיתור נזילות מקיסריה והסביבה, המגיע עם ניסיון של 10 שנים לפחות באיתור נזילות ותיקונן. ניסיון עשיר באיתור נזילות מגדיל משמעותית את הסיכויים לכך שתקלת הצנרת שלכם תטופל במהירות וביעילות ולא תחזור על עצמה כעבור תקופה מסוימת.
  2. חוות דעת מלקוחות – אומרים שאין חכם כבעל ניסיון, והדבר נכון במיוחד במקרה של אנשים מאזור מגוריכם שחוו על בשרם תקלת צנרת בבית ונעזרו בשירותיהם של מאתרי נזילות בקיסריה והסביבה. כדי לוודא שאתם מסתייעים בשירותיו של מאתר נזילות מומלץ בקיסריה, חובה מן הסתם לבדוק המלצות ולשם כך, תצטרכו לפנות לשכנים, לקרובי משפחה, לחברים ורצוי גם לביקורות בגוגל או בפייסבוק. בעל מקצוע עם הרבה המלצות חיוביות מלקוחות קודמים, הוא בסבירות גבוהה יותר, מישהו שיספק גם לכם מענה משביע רצון.
  3. ציוד ייעודי – הסטנדרט בתיקון נזילות כיום, הוא שימוש במיכשור טכנולוגי מתקדם שבאמצעותו ניתן לטפל בתקלות צנרת כמו דליפה בקו ביוב או נזילת מים, בצורה נקיה, זריזה ואפקטיבית, ללא צורך בחפירות והריסת קירות או רצפות. לכן אל תהססו לוודא שלמאתר הנזילות שלכם יש אמצעים מסוג זה לטיפול בתקלתכם, בדגש על סוג התקלה הספציפית – נזילת מים בבית, נזילת מים בגינה וכדומה. זאת משום שתקלות צנרת באזורים שונים של הבית – מחייבות שימוש בכלים מתאימים.

 

פנייה מוקדמת למאתר נזילות אמין בקיסריה, היא המפתח לפתור את מרבית תקלות הצנרת בהצלחה ובעלות נמוכה יותר.

 

מה מומלץ לברר לפני שסוגרים עם מאתר נזילות מומלץ בקיסריה?

כאשר אתם פונים למאתרי נזילות בקיסריה, כדאי לברר מהי מדיניות התשלום שלהם במקרה בו אינם מצליחים חלילה לגלות את מקור הנזילה. כדאי לשאול מראש האם בתרחיש כזה תיאלצו לשלם לבעל המקצוע עבור עבודתו מעבר לתעריף שאמר שיגבה כעלות בסיסית עבור הביקור והבדיקה.

אף שהבחירה בשירותיו של מאתר נזילות מקצועי בקיסריה מקטינה את הסיכוי לאי הצלחה בחשיפת מקור הנזילה – אין אפשרות לפסול לחלוטין תרחיש בו גם בעל מקצוע טוב, אמין ובעל ניסיון רב, יתקשה באיתור הדליפה. זה יכול לקרות גם לטובים ביותר.

 

הסיבה שחשוב לוודא מראש מה עלות הבדיקה לאיתור נזילות בקיסריה מכסה

כדאי לודוא מראש גם אילו מרכיבים כלולים בהצעת המחיר שקיבלתם עבור בדיקת הנזילה. בהקשר זה כדאי לוודא כי הצעת המחיר כוללת בין היתר התייחסות מפורשת לשימוש בכל הסוגים של הציוד הנדרש לאיתור הנזילה, ובכלל זה שימוש במצלמה טרמית.

לקוחות לא מעטים כבר גילו ברגע האמת שאף שניתנה להם הצעת מחיר מסוימת עבור ביצוע הבדיקה, הלכה למעשה הסכום לתשלום שאיש המקצוע דרש לאחריה היה גבוה מכך. זאת בטענה לכך שהצעת המחיר לא כיסתה מלכתחילה את השימוש במצלמה הטרמית.

לבסוף, כדאי גם לוודא שעלות הבדיקה כוללת קבלת דו"ח ליקויים שבו פירוט של כלל הליקויים שאותרו בצנרת במהלך הבדיקה, מיקומם, תמונות מפנים הצנרת שנתקבלו בשימוש במצלמה הטרמית, צילום מאזורי הרטיבות, וכמובן – הצעות לאפשרויות התיקון לתקלה. דוח הליקויים הוא חיוני גם לצרכים ביטוחיים ולכן אין לוותר עליו.

 

מה מחיר איתור נזילות בקיסריה?

המחיר לאיתור נזילות בקיסריה, כאשר עסקינן בנזילות בקו ביוב הוא בין 1200 שקלים ו- 2000 שקלים בממוצע, פלוס מע"מ. כאשר מדובר בתקלה בצנרת ארוכה במיוחד כגון צינורות שאורכם עולה על 10 מטרים, או תקלה בצינור שהגישה אליו מאתגרת במיוחד – העלות יכולה גם להגיע לסכומים משמעותיים יותר.

למשל, מחיר איתור נזילה בקו ביוב בגינה של בית צמוד קרקע יכול גם להגיע עד 2800 שקלים ויותר, בהתאם לאורך הצנרת. חשוב לדעת שהמחירים מושפעים מהצורך להשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם ויקר התומך באיתור תקלות בצנרת, כגון מצלמת ביוב, סיב אופטי, חיישני גז ועוד.

מעבר לכך, ישנם גם מקרים שבהם נדרשת עבודת הכנה לקראת ביצוע התיקונים, כמו גיזום של שורשים שחדרו לצנרת וחוסמים אותה, פתיחת סתימות בצנרת, שאיבת ביוב ועוד מגוון דברים המשפיעים על איתור נזילות בקיסריה. עבודות אלו אינן מכוסות בעלות הבדיקה ויגבה עבורן תשלום נוסף. גם מחיר התיקון כשלעצמו, מתומחר בנפרד מעלות הבדיקה וגובו דינמי מאוד, כתלות בסוג התקלה שנמצאה בצנרת, ההיקף שלה ומידת מורכבותו של התיקון הנחוץ.

 

לסיכום

אם חיפשתם מאתר נזילות בקיסריה, מומחה האינסטלציה אושר לוי, ישמח לספק לכם מענה מקצועי לאיתור נזילות בקיסריה ללא הרס – קרוב לבית.  באמצעות הציוד המקצועי המתקדם בו משתמש אושר לוי, ניתן לאתר בעיות צנרת רבות ללא צורך בחפירות והריסת ריצוף וקירות בבית. כל זאת עם זמינות גבוהה, מקצוענות ללא פשרות, שירות מכל הלב ומחירים הוגנים במיוחד.

עדיין מחפשים מאתר נזילות מומלץ בקיסריה והסביבה? אושר לוי – מומחה לאיתור נזילות בקיסריה ותיקון תקלות אינסטלציה מתקדמות ישמח לעמוד לרשותכם. לשיחת התייעצות ראשונית והצעת מחיר ללא התחייבות – לחצו כאן!

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

אושר לוי
אושר לוי

אושר לוי הינו בעל מוניטין של עשר שנים בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי מים. עבר הסמכה מטעם מכון התקנים כבוחן נזקי מים ומומחה לאיתור נזילות. משמש גם כסוקר טרמוגרפי מוסמך בן לאומי ובוגר מכללות בעלות שם כגון 1ITC LEVEL, מלט"ש ומכון מת"י וחבר באיגוד הישראלי למאתרי נזילות והתרמוגפיה. באמצעות מכשור מתקדם וניסיון רב שנים מעניק אושר לוי שירותי איתור וגילוי נזילות, שיקום צנרת באמצעים מתקדמים ללא הרס, שירותי ביובית בלחץ גבוה, שיקום נזקי מים וייבוש תת רצפתי.

אושר לוי ברשתות: פייסבוק | אינסטגרם | גוגל לעסק שלי | טיקטוק | יוטיוב

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 21 ביקורות
×
js_loader